Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2024! Készen állok!

2024. január 03. - Szavak erdeje

2947a2ce-4be3-4bca-b1d4-62f0712caeb0.jpg 

Sziasztok!

Szilveszter napja van éppen, egészen pontosan 40 perccel járunk 2024 előtt, amikor ezt a bejegyzést írom. Ketten vagyunk itthon a kisfiammal. Ő alszik (bár életem rejtélye hogy tud aludni a durrogtatástól, mikor abba még az ablakok is beleremegnek...), én pedig igyekszem behozni a lemaradásaimat és egy kicsit előre dolgozni.

Nem tervezek hosszú bejegyzést, és kilóméteres statisztikákat sem. 

Nehéz volt ez az év, minden szempontból. Volt egy-két dolog, amit nem sikerült megvalósítani, de már dolgozom rajta. :) Viszont hiába volt nehéz év, olyan gyorsnak éreztem. Nagy mérföldkövek voltak az életemben, és sokszor csak sodródtam az árral. De ami a leginkább tüskét hagyott bennem, hogy sokszor kapkodásnak éreztem a napokat. Nem hagytam elég időt az oldalaimra, az olvasmányaimra, saját magamra. De erre még később visszatérek.

Nagyon röviden, számokban szeretném megosztani veletek ezt a 2023-as évemet. Nem fogok kisregényt írni, mert minden megtalálható itt a blogon, a moly.hu felületén és az instagramon is.

Szóval 2023 számokban:

~ 132 db elolvasott könyv
~ 40701 oldal
~ 5 előolvasás
~ 65 könyv magyar szerző tollából
~ 28 kiadó
~ 14 kedvencnek jelölt könyv

Itt egyből vissza is térnék az előző mondatomhoz. Van egy olyan könyv, amivel még nem találkozhattatok egyik oldalamon sem. Ennek egyszerű oka van,  ugyanis eddig még nem jelent meg. Viszont volt lehetőségem elolvasni, véleményezni, és állíthatom, hogy megéri rá várni. :) Nagyon jó lesz. :)

De akkor lássuk a 2024-es évet. :)

A jó hír, hogy költözik az oldal. Tudom, 2023-ban is ezt mondtam, de most tényleg (remélem :D). :) Az új weboldal már elkészült, már csak nekem kell beállítanom a designe-t, és átemelni az elmúlt közel 6 év összes posztját. Ez utóbbi lehet hogy csak részletekben lesz kész. :) Az elmúlt két év bejegyzései elsőbbséget élveznek.

A másik dolog, amit említettem, az a bizonyos tüske. 2024-ben szeretnék változtatni sok dolgon, még akkor is, ha emiatt az elolvasott könyveim száma valamelyest mérséklődik. Ámbár a 100-as álomhatárt azért szeretném elérni. :) Viszont szeretnék több időt tölteni egy könyv társaságában. Több képet készíteni, idézeteket gyűjteni (mondjuk ebbe már egészen belejöttem), és minél több social media felületen hírt adni róla, mert az eddigi visszajelzések alapján ennek kifejezetten örülnek az olvasó társaim. Nekem pedig könyvmolyként nincs nagyobb öröm, mint hogy azt látom, hogy az emberek az ajánlóm alapján olvassák el az adott könyvet.

Viszont ez azzal is járhat, hogy 2-3 nappal hosszabb lesz az egy könyvre fordított időm. De úgy gondolom, hogy megérdemli a kiadó, megérdemli a szerző, és megérdemli az olvasó is, hogy 110%-ot kapjanak. Különösen, ha recenziós könyvről van szó.

Végül pedig egy apróság, amivel kacérkodom már egy ideje, de mint kiderült, rettenetesen béna vagyok hozzá, azok a videó készítések. Nem, nem youtube-ra!! :) Rövid, instagram videókat szeretnék, amihez célul tűztem ki, hogy az új év első napjaiban megtanulok videót vágni. Ha minden igaz, másodikán érkezik egy csomagom, lesz mivel gyakorolni. :)

2023-ban az olvasmányaim között taroltak a romantikusok, viszont meglepő módon, becsúszott néhány horror kötet, és novella is. De nem bántam meg, 2024-ben is tervezek olvasni ebben a zsánerben. Ami nagyon nagy kedvencem lett, azok a regényes életrajzok, és a családregények. Már alakul is a listám, hogy milyen könyveket szeretnék még beszerezni.  

Röviden ennyit szerettem volna. Nagyon köszönöm, hogy még itt vagytok velem, követitek az oldalaimat, és minden kedves szóért és megosztásért nagyon hálás vagyok. :) Az ajánlók továbbra sem maradnak el, és ahogy megszokhattátok már, az őszinte véleményemet olvashatjátok az oldalon.

Mindenkinek nagyon boldog, szeretetben, egészségben és könyvekben gazdag 2024-es évet kívánok! Én úgy érzem, hogy felkészültem az új kihívásokra!

Nagy ölelés nektek!

Judit

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9618292467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscsillag_86 2024.01.04. 07:15:31

Szia, ne aggódj a gyerekeim is szerencsére átaludják a szilvesztert, a kicsinek ez volt a harmadik már, eszméletlen milyen gyorsan szaladnak az évek, idén már négy évesek leszünk. Kérlek majd tedd ki az új oldalad címét, szívesen követnélek tovább ott is. Szerencsében, sikerekben gazdag legyen ez az új, misztikumokban és varázslatokban gazdag Sárkány éve. ^^

Szavak erdeje 2024.01.04. 15:03:23

@kiscsillag_86: Szia! Isten éltesse az ünnepeltet! :)
Én is így érzem, az én kisfiam jövő héten lesz 3 éves, de úgy elröppentek ezek az évek.
Köszönöm, hogy követed a blogot, mindenképp kint lesz itt is, illetve facebook-on és instagramon is az új weboldal elérhetősége. :)
Nagyon boldog, és sikeres új évet kívánok! :)

Farkasos Lány 2024.01.12. 20:47:23

@Szavak erdeje: Szia! Lemaradtam lehet, de akkor a te picidnek is, Boldog Születésnapot kívánok!
A Facebookodat meg az írópalántás oldalammal bekövetem. ^^

Szavak erdeje 2024.01.14. 13:15:09

@Farkasos Lány: Szia! Köszönjük szépen, ma ünnepel a nagyfiú. :)
Nagyon köszönöm! :) Mi a pontos neve az oldaladnak? Bekövetlek én is, ha még eddig nem tettem! :)
süti beállítások módosítása