Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Kapcsolat

2018. február 24. - Szavak erdeje
Kedves Látogató! :)

Amikor a blog megszületett, akkor arról csak a barátnőim tudtak. Nem reklámoztam, nem kapott nagy nyílvánosságot, és nem azért, mert bármi titkos dolog lenne fent, hanem mert egyszerűen elfelejtettem :D A könyv értékeléseimet nemcsak itt, de facebook-on, instagramon és a www.moly.hu-n is megtaláljátok :)

Viszont mivel a barátnőim a kezdetektől tudták ki írja a bejegyzéseket, ezért el is felejtettem egy bemutatkozást írni. Szánom bánom bűnömet, de most igyekszem kárpótolni benneteket :)

Judit néven születtem, és egy vidéki kis faluban éltem 18 éves koromig. Érettségi után felköltöztem a fővárosba, hogy végre azt az utat járjam, amit nekem találtak ki, így lett belőlem fényképész :) Reményeim szerint egy éven belül pedig könyvszerkesztő is leszek. :)

18 éves koromig nem nagyon rajongtam a könyvekért, ez az iskolában feladott kötelező olvasmányoknak köszönhető. Egy kezemen meg tudom számolni mennyit olvastam el belőlük, és ebben benne vannak az általános iskolai és a gimis kötelezők is.. Aztán a több órás vonat utaknak, és a kollégiumban egyedül töltött hétvégéknek köszönhetően kezembe került 1-2 izgalmas könyv (igen, a Harry Potter is köztük volt :) ), és kezdtem jó útra térni. Az áttörést viszont a barátnőim jelentették, akik jobbnál jobb könyveket ajánlottak nekem, és úgy alakult, hogy megfertőztek az olvasással :) Amit ezúton is köszönök nekik! :)

Szerencsére azóta sem gyógyultam ki belőle, és rendszeresen megosztjuk egymással az elolvasott könyvekről alkotott véleményünket. Viszont egy idő után olyan sok mondanivalóm volt, hogy a facebook-os üzenetküldési lehetőségek már nem elégítették ki az igényeimet. Ééés így született meg a blog :)

Senkire nem szoktam ráerőltetni azt a könyvet ami nálam nagy kedvenc lett, de ha az értékelésem után elolvasod bármelyik történetet, akkor már megérte létrehozni ezt az oldalt.

Nézzetek szét az oldalon, és ha bármi kérdésetek, észrevételetek van, jelezzétek nyugodtan :)

Elérhetőségek:
- szavakerdeje@gmail.com
- Szavak erdeje (@szavak_erdeje) • Instagram-fényképek és -videók
Szavak erdeje - Könyvekről őszintén | Facebook
-  
(4429) Szavak_erdeje · Moly

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr1413693882
süti beállítások módosítása