Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Május végi szösszenet

2020. május 31. - Szavak erdeje

5647812855_ba3352f1f7_z.jpg 

Sziasztok!

Hihetetlen, hogy újra véget ért egy hónap, és már az év felénél járunk. Nagyon sok tervünk van a nyárra, remélem az idő is kegyes lesz hozzánk, de majd meglátjuk hogy alakul.

A május első fele nagyon gyorsan eltelt, és igazából azt a részt élveztem. Kertészkedtünk, sok időt töltöttünk kint az udvaron, el tudtunk menni sétálni a környéken, csak úgy faltam a könyveket. A májusi TBR listámmal, ami 4 db könyvből állt, végeztem is a második hét végére. Sőt, még utána elolvastam a Bane krónikák 4. részét, és A terápiát Sebastian Fitzektől.

Utána viszont nem tudom mi történt, de oda lett minden életkedvem, a hangulatom az olvasáshoz, nem érdekelt a bejegyzés írás (ezt gondolom észrevette aki követi a blogot, ugyanis nem vittem túlzásba a posztolást), nem volt kedvem filmet nézni, szóval csak úgy voltam. Felkeltem, dolgoztam, munka után aludtam, belekezdtem a Harry Potter 1.részének olvasásába, hátha kizökkent az olvasási válságból, de egy hét alatt az első fejezet végéig jutottam csak.

Egész pontosan egy hete nem fogtam könyvet a kezembe. Igazából kezdek kicsit aggódni, mert ilyen velem még nem fordult elő. Mondjuk az sem segít a helyzeten, hogy már lassan két hete olyan undorító idő van, hogy elképesztő. Borús, esős, nyirkos, szürke. Jaj, utálom. Kinézek az ablakon, és inkább aludnék, amíg jó idő nem lesz. Amúgy ugyan ez a bajom a téli idővel is. :D A napos, meleg nyár az én évszakom. :D

Vettem könyveket, és már alig vártam, hogy meghozza a futár, de mire ideért, már oda lett a könyvek utáni izgatott várakozás. Kibontottam a dobozt, felpakoltam a könyveket a polcra, és ennyi. Azóta nem vettem le egyet sem.

Emiatt nem is írok júniusra olvasási listát, mert nem tudom mennyi kedvem lesz olvasni. Első körben szeretném befejezni 2 könyv értékelését, mondjuk az egyik már szinte készen van, csak formázásra vár.

Júniusban tervben van egy hét pihenés, ami úgy érzem már nagyon ránk fér, mert nagyon sokat dolgozunk. A férjem pl. ebben a pillanatban is ügyeletben van. Az olvasást nem erőltetem, majd megtalálom a megfelelő történetet, ami véget vet az olvasási válságomnak. Addig meg igyekszem sorozatot nézni, bár ahhoz sincs túl sok kedvem. :D

Nos, miután jól kipanaszkodtam magam, hasznossá teszem magam a konyhában. :D

 

(kép forrása: google)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3715729952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása