Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Viszlát október!

2021. november 03. - Szavak erdeje

Sziasztok!

Hihetetlen, hogy már az október is elmúlt, és elkezdődött az év utolsó előtti hónapja. Túl vagyunk egy újabb óraátállításon (ezt nem kommentálom...), és most már egyre hidegebb, és sötétebb lesz. Nem szeretem ezt az időt! Régebben eldőltem a kanapén, meleg teát ittam, és olvastam, vagy filmeztem, addig sem kellett tudomásul vennem, hogy véget ért a nyár, de ez most nem opció. :D

Nagyon gyorsan elmúlt az október, és ahogy nézem a statisztikámat, meg is vagyok lepve, hogy olvasás terén milyen jól alakult. Minden más téren botrányosan sz...r volt, de ezt hagyjuk is. :D

Összesen 6 db könyvet sikerült elolvasnom (összesen 2082 oldal), és nagyon örülök, hogy volt közte magyar szerző munkája is. 

Martina Cole Elégtétel
J.R.Ward A megmentő
Ellyne Víz és csokoládé
Laura Ingalls Wilder Kicsi ház a prérin
Laura Ingalls Wilder Almanzo, a fiú a farmról
Lisa Kleypas A Kristály öböl bűbájosa

 

Egy kis kedvcsináló:  

image0_22.jpeg  

"Felállva a kényelemből, a félelem meleg ágyából, ösztönzést érzek arra, hogy egyszer valahára, szembe nézzek magammal."

Ellyne, nagyon köszönöm még egyszer, hogy elolvashattam ezt a történetet. Nagyon szerettem, feltöltött, visszarepített az időben, helyenként magamra ismertem.

Szívből ajánlom ezt az anekdotát Mindenkinek. Ellyne gyönyörűen bánik a szavakkal, érzelmekkel teli, mély gondolatokat fogalmaz meg ezen a 32 oldalon. 


 

image1_9.jpeg

Amikor egy Martina Cole könyvet a kezembe veszek, akkor tudom mire számíthatok. Tudom, hogy lesz benne szegénység, gazdagság, káromkodás, korrupt emberek, törvénytelen üzletek.

De mégis, minden könyvét más-más érzésekkel csukom be.

Tetszett ez a történet, különösen, hogy egy LMBTQ szál is helyet kapott benne. Amit negatívumként el tudok mondani, az a könyv vége. Nagyon gyorsan le lett zárva, sok kérdésem megválaszolatlanul maradt.
Emiatt kapott csak 4 csillagot.

 

Remélem a novemberem is hasonlóan sikeres lesz olvasás terén. :) Lassan kiválasztom azt a magyar szerzőt is, akitől olvasni fogok novemberben. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr2116742054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása