Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Viszlát november, viszlát ősz!

2021. december 03. - Szavak erdeje

aed8a217c52ad0c0910a4970996a2e2a.jpg 

Hivatalosan is elérkezett a tél. Mondjuk az időjárásról nem írok inkább véleményt. :D

Ahogy néztem a novemberi hónapban elolvasott könyvekről készített listát, magam is meglepődtem, ugyanis 8 darab cím szerepelt ott. 4 könyv, és 4 novella, szóval sikeres hónapot zártam. November legelső könyve okozott némi csalódást, de utána csupa 5 csillagos kötetek jöttek. Ráadásul 3 olyan hazai szerzőtől is sikerült olvasnom, akiknek a munkásságát eddig nem ismertem.

1578 oldalt olvastam el, 6 szerzőtől, és 5 kiadótól. Olvastam gasztroregényt, romantikus könyvet, erotikus novellát, fantasyt, lélektani novellát. (szerintem nem mindet jelöltem molyon.)

Sorban pedig az alábbiak:

Joanne Harris Csokoládé
Laura Ingalls Wilder Ház a patakparton
Melinda Bald Az utolsó lépés
Ruby Saw Álom az álomban
Cassandra Clare Az angyal
Melinda Bald Teadélután
Melinda Bald Egy éjszaka egy feltalálóval
Hugyec Anikó Túl kevés idő

 

November vége, illetve a december a recenziók jegyében telik. Már alíg várom, hogy végre hosszabb szabin legyen a férjem, és mindenre rendesen legyen időm. :D

Hamarosan érkezem egy olyan könyvajánlóval, ami nagyon kedves a szívemnek. Addig is mindenkinek kellemes olvasást, és jó készülődést! Hamarosan itt vannak az ünnepek! :)

 

(kép forrása: pinterest) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr7116770704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása