Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2022 - Fogadom, hogy idén sem fogadok meg semmit!

2022. január 05. - Szavak erdeje

 

4f394d371ac4af76702ecf00be6622f1.jpg 

Sziasztok!

Először is nagyon boldog új évet kívánok Mindenkinek! :)

Nem vagyok híve az újévi fogadalmaknak, mert legtöbbször január 2-án már füstbe is ment szinte az összes. :) Nem vagyok az a típus, aki mindig hétfőtől (vagy január 1-től) diétázik, és 2021-ben már az a típus sem voltam, aki előre eltervezett valamit, és azt a tervek szerint végre is hajtotta. Pontosabban az voltam egészen addig, amíg meg nem született a kisfiam. :D Mert hiába tervezem el a napot, már reggel 8-kor kétszer felborult minden. :D

Naívan 2021-ben elkészítettem a TBR listámat. Nos, mivel szerintem csak 1 db könyvet sikerült belőle elolvasnom, így az a tervem is hamvában holt. Nyilván idén nem lesz még havi lista sem. :D Tanultam a hibámból. Pedig annyi könyvet vettem tavaly, hogy egy időben szinte már hazajárt hozzánk a futár. :D

Fogadalmat ugyan nem teszek, de tervek, célok nélkül nem tudok létezni. :) Nem tűzök ki olyan célt, hogy 2022-ben elolvasok 50 db könyvet. Majd ha nagyobb lesz a gyerek, és több időm lesz olvasni, akkor esetleg ez szóba jöhet. :) Addig célomul tűzöm ki, hogy annyit olvasok, amennyi könyvre időm lesz, és örömet okoz. :) Nagyon szeretek a molyon plecsniket gyűjteni, de igyekszem kihívásokból is csak annyit bevállalni, amennyit teljesíteni tudok. :)

Továbbra is szeretnék minden hónapban hazai szerzőktől olvasni, januárra ez már biztosítva is van, hamarosan kiderül, hogy melyik Írónővel indítom az évet. :)

Imádok filmeket, sorozatokat nézni. Nos, számomra meglepő, de előző évben sikerült 2 (azaz KETTŐ) filmet megnézni, valamint 2 sorozat első évadát, több ugyanis még nem jelent meg. Nos ez finoman szólva is elkeserítő. Ezért célomul tűztem ki, hogy legalább 2 hetente megnézek egy filmet, vagy elkezdek, és végignézek egy sorozatot. Ha 20 percet tudok belőle nézni egy nap, akkor sem fogom feladni. :D

Mivel nagyon szeretem a Book tag-eket, ezért szeretnék minél többet kitölteni. :) Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy mennyivel egyszerűbb lenne youtube-on, videós formában megválaszolni a kérdéseket, de aztán mindig rájövök, hogy nem vagyok youtube kompatibilis. :D Szóval marad a blog. :)

Célomul tűzöm ki, hogy idén sem fogtok bennem csalódni, igyekszem hozni az eddig megszokott színvonalat, és szeretnék újdonságokkal előrukkolni. :)

Imádok sütni-főzni. 2021-ben azt mondtam, hogy amint elkészült az új konyhám, akkor létrejön a recepteket tartalmazó instagram oldalam, hogy ne a facebook-on az ismerőseimet terheljem a kajafotókkal. :D Lehet nem is érdekli őket. :) Szóval ősszel egy másik oldalamat is megismerhetitek. :) Remélem velem fogtok tartani. :) Már most szeretném leszögezni, hogy a recepteket NEM én találtam ki, én csak elkészítem, és kicsit változtatok rajta. A lényeg, hogy finom legyen, és gyorsan elkészüljön, mert gyerek mellett nincs idő órákig főzőcskézni. :)

Végül, de nem utolsó sorban, a gyermek szépen cseperedik, és amint megérkezik a járgányunk is, nyakunkba vesszük az országot, és kirándulunk. Sokat! Egyrészt mert a férjemmel szeretünk kirándulni, másrészt pedig szeretnénk minél több mindent megmutatni a kisfiúnknak, minél több élménnyel gazdagítani a mindennapjait. (Na meg ha még egy évet itthon kell tölteni, akkor biztos, hogy agyvérzést kapok. :D )

Röviden ezek lennének a céljaim. Ti írtatok célokat? Vagy a fogadalmak emberei vagytok? Meséljetek! :)

 

(kép forrása: pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr6116801022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása