Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2022. I. negyedév összefoglaló

2022. április 02. - Szavak erdeje

image0_46.jpeg 

Sziasztok!

Szinte csak pislogok, hogy már egy negyedév eltelt ebből az évből, pedig még szinte most volt újév. Hosszú oldalakon keresztül mesélhetném, hogy mennyi minden történt eddig, de inkább megkíméllek benneteket. :) Ez az évünk egyébként is.. khm.. hogy is fogalmazzak, hogy szalonképes legyen. :D Maradjunk annyiban, hogy itthoni dolgokban minden várakozásunkat alul múlta eddig, ami pl. a szerencsénket illeti. :D

Ezért rá is térek egy kellemesebb témára, amiért itt vagytok, és olvassátok a bejegyzéseimet. Legalábbis remélem. :)

Ez pedig nem más, mint egy rövid könyves összefoglaló. :) Olvasások tekintetében eddig kiemelkedő ez az év. Ha a 2021-es évet nem veszem figyelembe (januárban született a kisfiam, így nyilván nem tudtam annyit olvasni az első 3 hónapban, mint amennyit terveztem), de ha visszanézem az elmúlt évek statisztikáját a kis táblázatomban, akkor is az idei év volt eddig a legerősebb könyvek tekintetében. Ami még számomra is meglepő, tekintve, hogy egy örökmozgó kissrác után rohanok egész nap. :D

Olvasmányaimat tekintve nagyon sok könyv akadt a kezembe, ami nagy hatással volt rám, amiből sok hasznos dolgot tudtam magammal vinni, sok könyvet jelöltem kedvencnek, és még többet ajánlottam. Soha nem gondoltam volna, hogy neves kiadókkal, és tehetséges szerzőkkel fogok együtt működni. Még mindig alíg hiszem el, amikor kapok egy levelet, amiben recenziós könyvet ajánlanak fel. Ekkora megtiszteltetés soha eddigi életemben nem ért, és úgy érzem, nem is tudom elégszer megköszönni a bizalmat. Igyekszem nem csalódást okozni.

Idén tudatosan igyekszem előtérbe helyezni a saját szerzőinket, mert igenis nagyon tehetségesek, bármelyik műfajban olvasok, még nem csalódtam. Nem mellesleg végtelenül kedvesek is. :) Sokukkal megtaláltam a közös hangot, kialakultak barátságok, aminek nagyon örülök. :)

De továbbra is figyelem a nagy külföldi kedvenceimet, és az új megjelenéseket. :)

Idén sikerült 23 db könyvet elolvasni, ami számomra is egy nagyon meglepő szám. Soha ennyi nem volt még március 31-ig. A szám mögött nagyon sok élmény, düh, feszültség, könnyek, tanulságok, és izgalom van. Sok-sok pozitív élménnyel lettem gazdagabb. Egy olyan könyv volt, amit nem tudtam szeretni, az pedig az év második olvasmánya volt, egy karácsonyi történet, mégpedig Amanda Prowse - Egyszemélyes karácsony című könyve. Ezt különösen sajnáltam, mert nagyon szeretem a karácsonyi témájú könyveket. (igen, akár nyáron is. :D )

Egy olyan megtisztelő felkérést kaptam, hogy egy nagyon kedves hazai szerzőnk, - aki különösen közel áll a szívemhez -, májusban megjelenő könyvének előolvasója lehettem. Életem legmegtisztelőbb feladata volt, szinte még most sem tértem magamhoz. Januárban el is olvastam a könyvet, de erről többet nem mondok. :) Majd májusban. :) (molyon egyébként nincs jelölve, mert még nem került fel a könyv. :) )

Az idei évben összesen 17 db recenziót olvastam el. Hihetetlen, elképesztő, nem is tudom mi a legjobb szó erre. Azt az érzést, amikor a szerzők megkeresnek, vagy kapcsolatba kerülök egy kiadóval, és felajánlanak 1-1 recenziós példányt a könyveikből, egyszerűen nem tudom leírni, és nem tudom elégszer megköszönni. Igyekszem méltó lenni a bizalmatokra! :)

Na de lássuk is milyen könyveket olvastam eddig. :) (a hónapok stimmelnek, de a sorrend 1-2 helyen eltérhet)

 

Csernovszki-Nagy Alexandra Az írisz titka jan. 
Amanda Prowse Egyszemélyes karácsony jan. 
Erica Anthony Találj rám jan. 
Erica Anthony Válassz engem jan. 
Penelope Ward Kilences gavallér jan. 
Hugyec Anikó Túl hosszú út jan. 
Kozma Ani Kezdet és vég febr.
Lisa Kleypas Nem múló varázs febr.
L.J.Wesley 12 első randi febr.
Róbert Katalin Kezdjetek el élni febr.
J.K.Rowling Harry Potter és az azkabani fogoly febr.
Leda D'Rasi A Dög febr.
Rácz-Stefán Tibor Nincs hozzád hasonló febr.
Kozma Ani Marcipán kutya kalandjai febr.
Kozma Ani Jakab, a lúd tatai kalandjai febr.
Buótyik Dorina Az egyiptomi királynő rejtélye márc.
Csendes Nóra Zápor utca márc.
Buótyik Dorina III.Amenemhat rejtélye márc.
L.J.Wesley O.N.S - Egyéjszakás kaland márc.
Chevy Stevens A múlt nem felejt márc.
Gáspár Virginia Olimpia A dühös tűz fellángolása márc.
Marceline Loridan-Ivens És te nem jöttél vissza márc.
Dani Atkins A legfényesebb csillag az égen márc.

 

Nektek hogy alakult az első 3 hónap olvasása? Volt olyan könyv, ami mély nyomot hagyott bennetek? Amit szívesen ajánlanál bárkinek olvasásra?

 

(eredeti kép: google)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr5017794389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása