Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2022. II. negyedév, összefoglaló

2022. július 15. - Szavak erdeje

 9278a400-cc65-46cc-8461-d78d440b090e.JPEG

Sziasztok!

Eltelt az évnek a fele, és elérkezett az idő egy újabb negyedéves összefoglalóhoz.

Ez az év, ha az itthoni dolgokat nézem, akkor szerintem életem eddigi legborzalmasabb éve. De komolyan, én már alíg várom, hogy véget érjen. Ééés még van belőle egy fél év.. :/ Jaj..

Na de térjünk át a vidámabb dolgokra.
Április, május, és június hónapban összesen 25 db könyvet olvastam el 8 kiadótól. Összesen 8420 oldal. Ebből 10 könyvet magyar szerző írt, 15-öt pedig külföldi.
Megismertem új szerzőket, olvastam olyan kiadóktól, akikkel eddig még nem kerültem kapcsolatba. Együttműködések születtek, aminek köszönhetően rengeteg új ötletem is lett. :) Ééés kiosztottam az idei év első 1 csillagát. Te jó ég, az a könyv nem az én könyvem volt... Lehet, hogy rossz időpontban olvastam, vagy nem tudom, de nagyon nem tudtam megszeretni. Még mindig itt foglalja a helyet nálam, bárki, aki érte jön, viheti. :) Ez nem más, mint Eva Kavian - Nem akartam vele élni című könyve.

A második negyed évben 10 könyvet jelöltem kedvencnek, amiből 6-ot magyar szerző írt:

Leda D'Rasi Rítus
Tormási Vyktória Rólunk szólt
Stella Albright Miután elmentél - Búcsúszimfónia-duett 1.
Dani Atkins Amikor kiolvad a szív
Harlan Coben Az erdő
Donatella Di Pietrantonio A visszaadott lány
Bauer Barbara A szív szabadságharcosai
Guillaume Musso Holnap
Tormási Vyktória Szerethetetlen
Bauer Barbara A fekete rózsa

 

Mindegyik könyvről írtam ajánlót, itt a blogon elérhetőek. :)

A nyári hónapok nekem valahogy nem sikerülnek úgy olvasás terén, ahogy szeretném, de bízom benne, hogy idén sikerül jobban teljesítenem, mint az eddigi években.

Végül pedig a lista, a második negyedévben elolvasott könyvekről. :)

Renáta W. Müller A lázadó
Leda D'Rasi Rítus
Tormási Vyktória Rólunk szólt
Lisa Kleypas Egy nyáréjszaka titkai
Ellyne Lydia &Gabe - Ha meghallgatnál
Cassandra Clare A herceg
Kendall Ryan Utálom, hogy szeretlek (Kacér játszmák 2)
Stella Albright Miután elmentél - Búcsúszimfónia-duett 1.
Dani Atkins Amikor kiolvad a szív
Cassandra Clare A hercegnő
Nicolas Barreau A nő mosolya
Harlan Coben Az erdő
Donatella Di Pietrantonio A visszaadott lány
Bauer Barbara A szív szabadságharcosai
Guillaume Musso Holnap
Tormási Vyktória Szerethetetlen
Eva Kavian Nem akartam vele élni
Mörk Leonóra A porcelánlány
Kendall Ryan Utálom, hogy kívánlak (Kacér játszmák 3.)
Nicolas Barreau A szerelem receptjei
Bauer Barbara A fekete rózsa
Sienna Cole Az ígéret szép szó
Donatella Di Pietrantonio Halásznegyed
Cassandra Clare A Dumort Hotel tündöklése
Dani Atkins

Amíg én a csillagokkal álmodtam

 

Nektek hogy sikerültek olvasás terén az elmúlt hónapok? Vezettek listát az elolvasott könyvekről?

Augusztus második felétől tervezek egy állandó rovatot a blogra, de hogy mi is lesz pontosan, az még titok. :) Ezzel kapcsolatban ma egy újabb együttműködés született. :) Figyeljétek az oldalt. :)

 

(kép: saját)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr8617876923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása