Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2022. III. negyedév - összefoglaló

2022. október 07. - Szavak erdeje

 

image0_27.jpeg 

Sziasztok!

Eltelt újabb három hónap, és én hozom az aktuális összefoglalót. :)

Július-augusztus-és szeptember hónapban összesen 25 db könyvet olvastam el, ami összesen 8505 oldal. Magam is meglepődtem, mert elég zsúfolt volt a nyár, különösen a vége. Ennek ellenére nagyon jól haladtam az olvasással, ráadásul egy új kiadóval is kapcsolatba léptem, akik jobbnál jobb könyveket hoznak el az olvasóknak. Ők pedig nem más, mint a Kossuth Kiadó. :) Nagyon örülök az együttműködésnek. :)

Leginkább romantikus, chick-lit, és történelmi romantikus könyveket olvastam, de akadt azért életrajz, krimi, thriller és holokauszt témájú kötet is az olvasottak között.

11 hazai szerzőtől, és 14 külföldi írótól olvastam, megismertem új szerzőket a kapott recenzióknak köszönhetően. Az elmúlt három hónapban 4,5-5 csillagos értékeléseket adtam a könyvekre, aminek nagyon örülök, mert kivétel nélkül mindegyik pozitív olvasásélmény volt.

No de lássuk is a listát az elolvasott könyvekről:

Nicolas Barreau Cseresznyevirágzás júl.
Ozsgyáni Mihály A fátylam kicsit oldalra billent júl.
Erica Anthony Aranyszív júl.
Erica Anthony Szívdobbanás júl.
Damaris Kofmehl Tony Brown 1 júl.
Damaris Kofmehl Halálos bűn júl.
Hidasi Judit Apró bolt a sétányon júl.
Ellie Midwood A lány, aki megszökött Auschwitzból júl.
Tracy Rees A vidéki templom titkai aug.
Minna Lindgren Nyomozás az Alkonypagonyban aug.
Varga Gy. Brian Két nap az élet aug.
Mörk Leonóra Asszonyom, édes úrnőm aug.
Varga Gy. Brian A kék orchidea aug.
Bauer Barbara Kétszáz éves szerelem aug.
Manuela Inusa Teázó a boldogsághoz aug.
Ruth Cardello A megtört szívű aug.
Jewel E. Ann Tudom, ki vagy szept.
Sáfrán Judit Az írisz emlékei szept.
Mörk Leonóra Lány igazgyöngyökkel szept.
Sissel-Jo Gazan Fehér virágok szept.
Jeff Abbott Özvegyek klubja szept.
Bauer Barbara Fény a dombok mögött szept.
Harlan Coben Örökre eltűnt szept.
Sue Roberts Bazi nagy olasz vakáció szept.
Lorraine Brown A párizsi csatlakozás szept.

 

Szeptember végén megnyitotta kapuit a 27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, amire én is kilátogattam szeptember 30-án. Hatalmas élmény volt, de nemcsak amiatt, hogy 2 éve itthon vagyok a gyerekkel, és nem járok gyakorlatilag sehova, ahol lenne társaságom. :D

Nagyon izgultam, mert végre egy dedikálás alkalmával találkozhattam számomra kedves szerzőkkel, és amíg bejártam a Millenárison felállított standokat, addig sikerült beszélgetnem azokkal a szerzőkkel, kiadó vezetőkkel, akikkel eddig csak telefonon, vagy emailen keresztül tartottuk a kapcsolatot.

Részt vettem a tündéri Stella Albright dedikálásán az Álomgyár Kiadó standjánál, majd a Jaffa Kiadónál sorba álltam Bauer Barbara asztalánál. Az írónő nemcsak a csodálatos könyveivel kápráztatja el az olvasót, hanem a végtelen kedvességével is. A dedikálás után megkörnyékeztem Mörk Leonórát, akivel a Jaffa Kiadónál tartjuk a kapcsolatot. :) Nagyon örültem, hogy pénteken is kint volt a rendezvényen, ugyanis vele nagyon szerettem volna találkozni, nagy rajongója vagyok a könyveinek. Sikerült pár percet beszélgetnünk. Egy végtelenül kedves személyiség. :) Csak azt sajnálom, hogy nem volt nálam dedikálandó kötet. 

A csatolt képen ők hárman szerepelnek, és természetesen én. :)

Amit nagyon sajnálok, hogy annyira elvarázsolt a Könyvfesztivál, hogy elfelejtettem fotózni, így a tervezett fényképes beszámoló sajnos elmaradt. De találkoztam Borkával (Robin O'Wrightly), Leda  D'Rasi írónővel, L.J.Wesley szerzővel, és Anikóval, a Mogul Kiadó vezetőjével. Hatalmas élmény volt. Ha lett volna annyi eszem, akkor már korábban elkezdek fotózni, és meg is tudtam volna nektek mutatni. 

Nektek hogy telt a nyár, és az ősz első hónapja? Milyen könyveket olvastatok?

 

(kép: saját)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr7117944622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása