Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2022 - Év végi összefoglaló

2023. január 08. - Szavak erdeje

image0_47.jpeg 

Sziasztok!

2022: Alíg hiszem el, hogy véget ért ez az év is. Ha eltekintek a könyves rendezvényektől, az olvasási élményektől, akkor ki merem jelenteni, hogy ez az év magasan a legrosszabb volt egész eddigi életem során. Még csak visszagondolni sem akarok rá.

Viszont arra a rengetek pozitív élményre, amit a könyveknek, és az olvasás szeretetének köszönhetek, az leírhatatlan. Új Kiadókkal kerültem kapcsolatba, jobbnál-jobb könyvekkel gazdagodott a saját könyvtáram, nagyon sok hazai szerzőt megismertem, kedvenc könyveket, valamint kedvenc szerzőket avattam, és felejthetetlen emlékekkel gazdagodtam.

2022 számokban:

* 103 db elolvasott könyv
* 50 db magyar szerző által írott könyv
* 34 935 elolvasott oldal
* 23 db kedvenc könyv
* 1 db 1 csillagos könyv
* 1 db 2 csillagos könyv
* 1 db 3 csillagos könyv
* 4 db 4 csillagos könyv
* 19 db 4,5 csillagos könyv
* 75 db 5 csillagos könyv
* 15 különböző kiadó gondozásában megjelent könyv
* 4 magánkiadásban megjelent könyv

Kedvenceknek jelölt könyvek listája:

Csernovszki-Nagy Alexandra Az írisz titka
Hugyec Anikó Túl hosszú út
Leda D'Rasi A Dög
Chevy Stevens A múlt nem felejt
Gáspár Virginia Olimpia A dühös tűz fellángolása
Dani Atkins A legfényesebb csillag az égen
Leda D'Rasi Rítus
Tormási Vyktória Rólunk szólt
Stella Albright Miután elmentél - Búcsúszimfónia-duett 1.
Dani Atkins Amikor kiolvad a szív
Harlan Coben Az erdő
Donatella Di Pietrantonio A visszaadott lány
Bauer Barbara A szív szabadságharcosai
Guillaume Musso Holnap
Tormási Vyktória Szerethetetlen
Bauer Barbara A fekete rózsa
Hidasi Judit Apró bolt a sétányon
Varga Gy. Brian Két nap az élet
Mörk Leonóra Asszonyom, édes úrnőm
Kristin Hannah Fülemüle
Michelle Marly White Christmas
Damaris Kofmehl A barlang
Varga Gy. Brian Hazamegyek Karácsonyra

 

Ettől a 23 könyvtől lényegesen több olyan olvasmány volt a 2022-es évben, ami hatalmas élmény volt, nagyon sokat adott, nagyon szerettem, és 5 csillagot kapott a molyon.

2023 biztos, hogy olvasás tekintetében nem lesz ilyen erős, mert ha minden úgy alakul, ahogyan azt szeretném, akkor februárban visszaülök az iskolapadba, és nyárra remélhetőleg szerkesztő leszek. :) 

Ezen kívül szeretném elköltöztetni a blogot, illetve aktívabb szeretnék lenni az instagramon, és a molyon.

Rengeteg könyvet halmoztam fel 2022-ben (ha jól emlékszem 143-at...), amihez szinte hozzá sem nyúltam, ezen igyekszem változtatni. Idén nagyon sok recenziót olvastam, aminek egyrészt nagyon örülök, mert hihetetlenül megtisztelő a kiadók és a szerzők bizalma felém, másrészt folyamatosan lebegett a határidő a fejem felett, ami kicsit nyomasztott, így havonta kevesebb recenziót tervezek elvállalni. Viszont külön fotós sarkot szeretnék kialakítani itthon (ha már fotós vagyok :) ), hogy még minőségibb képeket tudjak készíteni a könyvekhez. :)

Azt vettem észre, hogy egyre jobban érdekelnek a történelmi romantikus regények, illetve a klasszikusok. 2023-ban szeretném magam jobban beleásni ezekbe a zsánerekbe.

De ami a legfontosabb, hogy még több hazai szerző munkásságát szeretném megismerni, mert fantasztikus íróink vannak. Én ezzel szeretném őket támogatni, hogy igényes képekkel, és ajánlókkal mutatom be a regényeiket az olvasó társaimnak.

Nagyon Boldog, és szuper olvasásélményekben gazdag Új évet szeretnék kívánni nektek, remélem velem fogtok tartani 2023-ban is. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr118012916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása