Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Csoki és a könyvek - Book Tag

2019. augusztus 24. - Szavak erdeje

fb-image-chocolate-book.jpg

Nem tudom hogy mennyire tudjátok, de nincs olyan nap, hogy ne néznék (napközben csak hallgatnék) a youtube-n könyves csatornákat.

Így bukkantam rá Inside my head csatornáján egy Csoki és könyv book tag-re, és nem volt kérdés, hogy kitöltöm én is. :) A könyv is és a csoki is a napjaim részét képezik, ezért nagyon örülök, hogy létezik ilyen Book tag. :) Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is, és osszátok meg velem. :)

1. Tejcsokoládé
Olyan népszerű könyv, amit szeretnél elolvasni:

Sarah J. Maas - Szárnyak és pusztulás udvara
Ezen gondolkodni sem kellett, amikor először hallottam meg ezt a kérdést, ez a könyv volt az, ami először beugrott. Az első 2 részt imádtam, nem tudtam letenni. Sajnos kölcsönkönyvek voltak, ezért vissza kellett adnom, de remélem minél hamarabb sikerül megszerezni, és a polcomon tudni őket. Az első 2 rész után pedig alig várom, hogy el tudjam kezdeni a harmadikat.

2. Étcsokoládé
Egy sötét témájú könyv

A szeptemberi TBR listámra (amit megosztok majd veletek is augusztus végén, szeptember elején :) ) felkerült Tabitha Suzuma: Forbidden című könyve. Nagyon sokan dicsérik, kíváncsi vagyok nekem hogy fog tetszeni. Hónapok óta a polcomon van, ideje elolvasni. :)

3. Fehér csokoládé
Egy vidám könyv

Itt két könyv is eszembe jutott. Az egyik Leiner Laura - Akkor szakítsunk című könyve, a másik pedig Tara Sivec - Csokoládéimádók sorozata. Mindkét írónő könyvén könnyesre röhögtem magam, csak ajánlani tudom mindenkinek. :)

4. Egy olyan csokoládé, amelynek karamell van a közepén
Egy olyan könyv, ami ellágyított

Huh, hát ilyen nagyon sok van. Ide sorolom pl. Colleen Hoover összes olyan könyvét amit olvastam, vagy például R.J.Palacio - Az igazi csoda című könyvét. Utóbbit nemcsak felnőtteknek, de iskolásoknak is ajánlom. Nagyon tanulságos történet.

5. Oreo
Egy könyv, amiért megőrülsz

Beth Flynn - Kilenc perc. Ne kérdezzétek, nem tudom miért, de egyszerűen imádom. Vagy ha egy könnyebb témájú könyvet kellene mondanom, akkor például Paige Toon - Daisy nyomában című könyvét emelném ki. Utóbbi a Forma 1 köré épül, nyilván imádom. :)  De nagyon sokáig tudnám még sorolni a könyv címeket. (Mire ezt begépeltem, addig is eszembe jutott még vagy 5 db. :D )
 

6. Ostya mentes KIT-KAT
Egy könyv, ami meglepett téged

Van ostya mentes kit-kat? Ilyenről még csak nem is hallottam. No mindegy. :) Ehhez a kategóriához Andy Weir - A marsi című könyvét emelném ki. Ez okozta eddig a legnagyobb meglepetést, tekintve, hogy nem nagyon szeretem az űrben játszódó sci-fi könyveket. Csak azért olvastam el, mert amikor a férjem olvasta, olyanokat röhögött rajta helyenként, hogy kíváncsi lettem. Saját magamat is megleptem, ugyanis alig bírtam letenni. Imádtam! :)
 

7. Forró csokoládé tejszínhabbal és pillecukorral
Egy olyan könyv, amit bármikor újraolvasol

Egy sorozat jutott először eszembe, ez pedig J.R.Ward - Fekete tőr testvérisége. Napokig tudnék róla mesélni, de talán majd egy másik posztban. Ha csak egy könyvet lehet mondanom, akkor ennek a sorozatnak a 3. része a Megsebzett szerető. Bárhol, bármikor képes vagyok leülni és elolvasni ezt a könyvet. Már nem is számolom, annyiszor olvastam ezt a részt.
 

8. Bon-Bon
Egy olyan sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sok mindenki szerethet.

No ezzel a kérdéssel megfogtak. Mivel a Testvéreket már említettem az előző pontban, ezért ami eszembe jutott ezen kívül például Cassandra Clare - A Végzet Ereklyéi sorozata. Van benne dráma, romantika, harcok, egy imádnivaló boszorkánymester, és még sorolhatnám. :)

 

Ennyi lenne ez a book tag. Én nagyon szerettem kitölteni, remélem nektek is tetszett. :) Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is!

(kép forrása: google)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr915021950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása