Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Boldog könyvfüggő vallomásai Book Tag

2022. június 24. - Szavak erdeje

image0_66.jpeg 

Sziasztok!

A napokban néztem meg Könyvelem Csaba, youtube csatornáján ezt a book tag videóját, és annyira megtetszett, hogy gondoltam én is kitöltöm. :)

Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is, és osszátok meg velem. :)

1. Miért szeretsz új könyveket venni?

Először is mert szeretem a polcomon tudni a kiszemelt könyveimet, még akkor is, ha azonnal nem is tudom elkezdeni olvasni. De az is izgalommal szokott eltölteni, amikor elsőként írhatok ajánlót egy könyvhöz. :) 

2. Milyen gyakran vásárolsz új könyveket?

Vannak olyan események, amikor nem hagyom ki a vásárlást. Ilyenek pl. az online raktárvásárok, vagy a Nőnap (a férjemtől mindig könyvcsomagot kapok erre az alkalomra). De szoktam nyáron is és az esetek többségében ősszel is könyvet venni. Nagyjából negyedévente. 

3. Hol szeretsz jobban vásárolni? Könyvesboltban, vagy webshopban?

Nagyon szeretek a könyvesboltokba benézni, ha az utamba kerül egy. Nálunk is van egy nagyobb bolt, de egyrészt messze van, másrészt hirtelen azt sem tudom, hogy hogyan jutnék oda ki autó nélkül. :D Így a webshopot szoktam előnyben részesíteni. Ott szerintem jobb akciókat lehet kifogni, mint a boltok többségében. 

4. Van kedvenc könyvesboltod?

Kifejezetten kedvenc könyvesboltom nincs, viszont amikor még Pesten laktam, akkor szívesen tértem be a Nyugatinál lévő nagy Alexandrába. :)  

5. Szoktál előrendelni?

Ritkán, de szoktam. :) Amit kivétel nélkül mindig előrendelek, az J.R.Ward - Fekete tőr testvériség sorozatának a soron következő része. De azt szinte azonnal, ahogy felkerül a netre előrendelhetőként. :) 

6. Van havi limited?

Nincs. Tavaly eldöntöttem, hogy ahány könyvet elolvasok a polcomról, annyi új könyvet vehetek helyettük. Na ez még abban a hónapban megbukott. :) Ha eljön pl a Nőnap, akkor megbeszéljük a férjemmel, hogy milyen összeghatáron belül vásárolhatok, és azt igyekszem is tartani. Emiatt sokszor napikig tart összeválogatni a könyveket. :) 

7. Hogy állsz a könyvvásárlási tilalommal? Szoktál élni vele?

Ritkán, de szoktam. Amikor pl. nem várt kiadásunk lesz, akkor el szoktam napolni a könyvvásárlást. Olyankor igyekszem a polcomról választani. Ahhoz, hogy motiváljam magam, nagyon szívesen bogarászom a molyon a kihívásokat. Direkt olyanokra szoktam jelentkezni, amelyekre a pontokhoz tudok könyvet választani a polcaimról. 

8. Milyen hosszú a kívánságlistád?

Naaaagyon hosszú. :D Jelenleg 122 könyv szerepel rajta, de azért "csak" ennyi, mert nem mindet volt még időm felvinni. :D 

9. Melyik az a 3 könyv (a kívánságlistádról, vagy az előrendeltek közül), amiket most azonnal a magadénak akarsz tudni?

Öhm.. mindegyiket :D De ha nagyon muszáj választani, akkor legyen mondjuk az alábbi 3:

- Colleen Hoover - Verity 
- Stella Albright - Miután visszajöttél
- Joanna Goodman - Elveszett lelkek otthona

De megemlíthetném pl. Varga Gy. Brian könyveit is, amelyeket nagyon szeretnék elolvasni és a polcomon tudni.

Ennyi lett volna ez a Book Tag, ha van kedvetek töltsétek ki ti is. :)

(kép: saját)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9817775538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása