Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Ez, vagy Az? Book tag

2021. május 17. - Szavak erdeje

image0_2.jpeg

Sziasztok!

Jó régen töltöttem már ki Book tag-et, és ma, ahogy nézelődtem a molyon, szembe jött velem ez a tag, gondoltam miért ne tölteném ki? :)

Lássuk is a kérdéseket:

1, Kartonált, vagy kemény táblás könyv?

Teljesen mindegy, a lényeg, hogy izgalmas legyen a történet. A kemény táblás kötetek sokszor számomra megfizethetetlen áron vannak, ezért megveszem a puha táblásat belőle, pedig tudom, hogy sokkal könnyebben lehetne olvasni, ha kemény táblásként kerülne a polcomra. Viszont a történet ugyan az mindkettőben, így nem szoktam bánkódni. :)

2, Egyrészes könyvek, vagy sorozatok?

Régen imádtam a sorozatokat, gondolkodás nélkül megvettem a kedvenc témámba tartozó könyvek első megjelenő részeit, de sajnos nagyon sok olyan kötet van a polcomon, aminél megjelent 1-2 rész, és nem folytatta a kiadó a megjelentetését. Vagy azért, mert nem volt rá kereslet, vagy nemes egyszerűséggel megszűnt a kiadó. Emiatt sorozatot csak akkor veszek meg, ha az összes részét kiadták.
Jelenleg sokkal több egyrészes kötet van a polcomon, ők kerültek előtérbe az utóbbi időben.

3, Hosszú, vagy rövid könyvek?

Nagyon szeretem a hosszú könyveket, még akkor is, ha a vállam leszakad, amikor a táskában cipelem magammal. :) Lásd: Trónok harca :D
Viszont jelenleg nagyon kevés időm van olvasni, ezért a rövid könyvek élveznek most elsőbbséget. Annyira tele van a nap végére a fejem, hogy a rövid könyveknél könnyebben jegyzem meg a cselekményt, és az sem elhanyagolható szempont, hogy belefér a pelenkázó táskába. :D

4, Rövid, vagy hosszú fejezetek?

Szeretem a rövid fejezeteket (na nem a fél oldalasakat. :D ), mert ilyenkor úgy érzem jobban haladok az olvasással. Ha félbe kell hagynom valami miatt az olvasást, akkor könnyebb a fejezet végén letenni a könyvet.

5, Pörgős, vagy lassan haladó cselekmény?

Pörgős.Ha lassan indul be a történet, és a könyv végéig szépen csordogál a kis medrében, akkor sajnos meg szoktam unni. Ilyenkor kerülök olvasási válságba. Ezért ha az első 80-100 oldalban nem pörögnek fel az események, akkor le is teszem a könyvet.

6, Kitalált vagy valódi világ?

Teljesen mindegy, a lényeg, hogy izgalmas legyen a történet, és legyen benne legalább egy olyan karakter, akit meg tudok kedvelni.

7, Jófiúk, vagy rosszfiúk?

Egyértelműen a rosszfiúk. :) A könyvekben ők a gyengéim. :D

 

(eredeti kép forrása: pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr816563910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása