Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Nyári összefoglaló, őszi tervek

2021. szeptember 09. - Szavak erdeje

 

41708c225c31f17daf7c92bd63aa8ced.jpg 

Sziasztok!

Most egy rövidke bejegyzéssel készültem. Továbbra sem tudok annyit olvasni, mint amennyit eddig, de szerintem ez érthető. :)

Nyáron összesen 8 könyvet sikerült elolvasni, ami összesen 2802 oldal volt. A júliusom sikerült a legjobban, 4 elolvasott könyvvel. A június és az augusztus gyengébb volt, 2-2 elolvasott könyv szerepel a listán.

A nyári hónapok közül az augusztust érzem a leggyengébbnek. Oldalszámban sem volt valami bravúros.

Kissé csalódott vagyok, mert több kihívásra is jelentkeztem a molyon, viszont vannak kétségeim, hogy az idei lejáratúakat tudom-e teljesíteni, pedig nagyon szeretnék plecsniket gyűjteni. :)

Annak viszont nagyon örülök, hogy az elolvasott 8 könyv, mind különböző kiadó gondozásában jelent meg. :)

Íme a lista:

Malka Adler Testvérek Auschwitzban
Federica Bosco A szerelem különös súlya
Alex Michaelides Néma tanú
Ellyne Ha gondolnál rám
Rácz-Stefán Tibor Éld át a pillanatot
Cora Carmack Szakítópróba 1.
Lisa Kleypass Ház a Rainshadow Roadon
Laura Ingalls Wilder Erdei kunyhó (A farm, ahol élünk 1.)

 

Ahogy elnézem ezt a listát, nem volt olyan könyv a nyáron, amiben csalódtam volna. Mindegyik jó választás volt, és köszönöm még egyszer Ellyne-nek, hogy elküldte nekem a könyvét. :)

Az év hátralévő részében igyekszem a vállalt kihívásokat teljesíteni, elolvasni a recenziókat, és több olyan kiadótól olvasni, akiktől mostanában nem sok könyv került az elolvasott listámra. Jövőre viszont tervezek egy saját kihívást, ami eltér ugyan az eddig megszokottól, de már nagyon várom. :) Majd jövök részletekkel később, és aki szeretne, az csatlakozhat hozzám. :)

Mivel tök béna vagyok, ezért molyos kihívás nem lesz, meg a gyerkőc mellett sem merem bevállalni, nehogy egy fél ország előtt süljek fel, hogy pont én nem teljesítem. :D

Meséljetek, nektek hogy telt a nyár? Mit terveztek őszre?

 

(kép forrása: google)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr4916677844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása