Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Mit olvas a szerző? - Interjúsorozat

2023. január 29. - Szavak erdeje

image0_54.jpeg

Sziasztok!

Örömmel jelentem be, hogy elindul a Mit olvas a szerző? interjúsorozatom! :) Nagyon régóta készülök rá, sok munka áll mögötte, és nagyon büszke vagyok arra, hogy végre megoszthatom veletek is ezt a számomra fantasztikus hírt. :)

Nagyon sok interjú készül a hazai szerzőinkről, és a már megjelent, vagy készülőben lévő könyveikről. Én azonban nemcsak arra vagyok kíváncsi, hogy milyen történetekkel örvendeztet meg minket az író, hanem arra is, hogy ő milyen olvasmányokat részesít előnyben. Ezért felkértem néhányukat, hogy osszák meg velem az olvasási szokásaikat, kedvenc történetüket.

Az első interjúalanyom Hugyec Anikó lesz, akinek nagyon sok mindent köszönhetek. Nemcsak a barátságát, de az új rovattal kapcsolatos támogatását is. :)

Hamarosan érkezik a vele készített interjú. De hogy kik azok a szerzők, akikkel még beszélgetni fogok? Ez maradjon még titok. :)

Tartsatok velünk! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9518036610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása