Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Karácsonyi süti 2.0 - Megvan a nyertes :)

2018. december 21. - Szavak erdeje

Sziasztok!

Addig addig kísérletezgettem, amíg megtaláltam a megfelelő süteményt Karácsonyra. Le is teszteltem, napokkal az ünnepek előtt is elkészíthető, mert minél több időt hagyunk neki, annál finomabb. :)

Ez a süti félúton van a csokiba mártott keksz és a linzer között. :)

Az eredeti recept:
https://receptneked.hu/edes-sutemenyek/csokoladeba-martott-keksz/

Ebből én a tészta receptet használtam fel:

  • 35 dkg tönkölybúza liszt
  • 13 dkg cukor
  • 15 dkg vaj
  • 1 citrom héja reszelve
  • 6 g sütőpor
  • 1 tojássárgája
  • 5 dkg tejföl

A tepsibe tettem, megkentem a tojásfehérjével, és mindegyik forma tetejére szórtam egy kis barnacukrot.

Amikor kisültek a sütik, lekvárral összeragasztottam, és olvasztott csokival díszítettem. :) Amikor meguntam a csokival molyolni, a maradékot megszórtam porcukorral. :) Tányérra téve nagyon jól mutat egymás mellett.

Ha nem szeretnél Karácsony napján a konyhában sütögetni, akkor nyugodtan megcsinálhatod hétvégén is, sőt, a gyerekek is bevonhatók a díszítésbe. Karácsonyra "összeérnek" az ízek, és garantáltan isteni finom! Nálunk már nincs egy darab sem.

Vasárnap meg is sütök 2 adagot belőle, és elosztom a családban. :)

A sütemény mellé találtam egy tökéletes könyvet, ami pontosan beleillik ebbe az időszakba. De erről majd egy másik bejegyzésben mesélek részletesebben. :)

A kép saját, de még mindig nem vagyok profi ételfotós. :D

img_20181221_155547.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr8614506090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása