Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Hét főbűn - Book tag

2020. március 21. - Szavak erdeje

 polish_20200314_191126362.jpg

 

Ezer éve nem csináltam book tag-et, ezért gondoltam az egyik kedvencemet kitöltöm, amit a Pergamenre hányt szavak oldalán láttam. :) Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is, kíváncsi vagyok a Ti válaszaitokra is. :) Én konkrét személyt nem hívok ki.

Akkor lássuk a kérdéseket:

1, KAPZSISÁG - Melyik a legolcsóbb könyved, és melyik a legdrágább?

A legolcsóbb az biztos, hogy Agatha Christie - Harmadik lány című könyvet, amit egy hete vettem 300 Ft.ért.
A legdrágább talán Kimi Raikkönen életrajzi könyve volt, ami 4300 Ft. De mivel több, mint egy évtizede imádom Kimit, ezért nem érdekelt mennyiért adják a könyvet, én megvettem. :)

2, HARAG - Melyik íróval állsz utálom-szeretem viszonyban?

Talán Joe Abercrombie-t mondanám ehhez a ponthoz. Az Első Törvény sorozatát imádtam, de Az Első Törvény Világát le kellett tennem, mert képtelen voltam elolvasni, mert az nagyon nem tetszett.

3, FALÁNKSÁG - Melyik könyvet faltad újra és újra minden megbánás nélkül?

Erre a kérdésre egyszerű válaszolni, mert amit régebben 2-3 havonta elolvastam, és újra tervezem, de jelenleg nincs itthon. Ez pedig J.R.Ward - Megsebzett szerető című könyve. Aki nem ismeri, ez a Fekete tőr testvériség sorozat 3.része, amit szívből ajánlok mindenkinek, mert fantasztikus. Az egész sorozatot imádom, de ez a könyv a lelkem mélyéig hatolt.

4, LUSTASÁG - Melyik az a könyv, amit elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

Kb az összes kötelező. :D Azt addig halogattam, amíg csak lehetett, mert ahhoz is lusta voltam, hogy levegyem a polcról. De hogy konkrétat is mondjak, ami nem kötelező olvasmány volt, hanem szabadon választott, az J.R.R. Tolkies - A gyűrűk ura. Azt kb azóta kerülgetem, amióta egy pár lettünk a férjemmel, de csak 2019-ben vettem a kezembe a könyveket.

5, BÜSZKESÉG - Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Hm.. Nem is tudom, hogy nekem van-e ilyen olvasmányom. Amin leginkább meg szoktak lepődni a legtöbben (akik tudják, hogy milyen könyveket részesítek előnyben), hogy elolvastam, és nagyon szerettem pl. a Jane Eyre- t Charlotte Bronte-tól, vagy éppen Daniel Keyes - Az ötödik Sally című könyvét. 

6, BUJASÁG - Melyik tulajdonságot találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben?

Én nagyon szeretem a könyvekben a tipikus rosszfiúkat, akiknek van humoruk, de megközelíthetetlenek, esetleg nehéz sorsúak, és megvan a keresztjük. Nagyon szeretem, ha egy karakter küzd valamiért, nem csak úgy az ölébe pottyan minden amit csak kitalál. Végül, de nem utolsó sorban amit még ide tudok sorolni, és ide női és férfi karaktereket is beleértem, ha a személyisége ad valamilyen pluszt. Pl. a pozitív hozzáállással, a realitás érzékével, az élni akarásával, és még sorolhatnám.

7, IRÍGYSÉG - Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Itt nincs elég hely ahhoz, hogy felsoroljam azokat a könyveket. :) De viccet félretéve, Jodi Picoult-tól szívesen olvasnék valamit, mert már nagyon régóta a kívánság listámon van.
Hogy konkrét könyvet is mondjak, az Stephen Kingtől A ragyoság, vagy Louisa May Alcott-tól a Kisasszonyok.  De az örök kedvencektől (Nicholas Sparks, J.R.Ward, Colleen Hoover) is jöhet minden, ami megjelent magyarul. :)

 

(az eredeti kép forrása: google)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr2915521176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása