Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Devney Perry: Indigo Ridge

2023. december 18. - Szavak erdeje

cc641794-f5e6-475b-827a-d74c38d7437e.jpg 

Szerző: Devney Perry
Cím: Indigo Ridge - Az Eden család 1.
Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás éve: 2023
Oldalak száma: 382
 

Fülszöveg:

Winslow ​Covington az élet, a szabadság és a törvények híve. A Montana-beli Quincy új rendőrfőnökeként mindenáron bizonyítani szeretné a helyi közösségnek, hogy az állását nem nagyapja, a polgármester befolyásának köszönheti.

A nagypapája szerint csak egyetlen dolga van: jóban lenni a város alapítóival, az Eden családdal. De nem könnyíti meg a helyzetét, hogy egyéjszakás kalandja volt a legidősebb Eden fiúval. Mentségére szóljon, hogy nem is sejtette, hogy a jóképű és megnyerő idegen, aki elcsavarta a fejét a városban töltött legelső estén, Quincy első számú családjának tagja.

Óriási hiba volt a liezon Griffin Edennel, és próbál megfeledkezni róla. A férfi elviselhetetlen, öntelt és rendszeresen emlékezteti, hogy nem közülük való. Winslow próbálja elkerülni Griffint, de amikor holtan találnak egy nőt az Eden-birtokon, kénytelenek együttműködni.

A nyomok arra utalnak, hogy a tettes a város egyik lakója, és Griffin rájön, hogy nagyon alábecsülte Winslow-t. A gyönyörű és intelligens nő ellenállhatatlannak bizonyul. Számára. És a gyilkos számára is.



"Csak akkor tudhatod, mi folyik egy otthon falai között, ha te magad is ott élsz." 


Most ezt lehet nem kellene elmondanom, de mégis megteszem, mert ez a blog lényege. Mindig csak őszintén! :) Amikor nézegettem az előrendelhető könyveket, akkor egy pillanatig, amikor ránéztem erre a borítóra az Alien jutott eszembe. De tényleg csak egy pillanatig, amíg fel nem fogta az agyam, hogy semmi köze a filmhez. (Amit megjegyzem nagyon szeretk. :) ) Viszont ez a pillanat elég volt ahhoz, hogy ne engedjem el ezt a könyvet. Ezúton is nagyon köszönöm a Kossuth Kiadónak, hogy olvashattam.

Gondolataim:

Ha egy romantikus krimit olvasok, az adott hangulatomtól függ, hogy melyik zsáner lesz rám nagyobb hatással. Nagyon szerettem a krimi részt, mert izgalmas volt, de engem mégis a romantikus szál csavart maga köré. Most erre volt nagy szükségem. Nem akartam gyorsan haladni a könyvvel, mert egy kicsit szerettem volna gyönyörködni is benne, de ez nem jött össze. :) Nem tudtam letenni, annyira vitt magával a történet.

Nagy kedvenceim a kisvárosban játszódó regények. Ahol az emberek egy összetartó közösséget alkotnak, és ahol mindenki ismer mindenkit. Legalábbis azt gondolják. Ebbe a közegbe csöppen bele Winslow, aki fiatal kora ellenére rendőrfőnökként kezd dolgozni Quincy-ben. Az első estéjét egy bárban tölti, ahol megismer egy pasit, akinek nem tud ellenállni. Néhány kellemes órát együtt töltenek, majd mindenki megy a maga útjára. A sors furcsa fintora, hogy ez a bizonyos idegen a kisváros legismertebb családjának a sarja. Ha nem lenne már így is elég bonyolult a kettejük helyzete, akkor már csak egy női holttest hiányzott az Eden család birtokáról. Win nyomozni kezd, azonban ez nemcsak Griffin szemét szúrja, de a helyiek egy része sem örül a kérdezősködésnek. Winslow rendőrfőnököt viszont nem abból a fából faragták, aki behódol mindenki más akaratának, amivel viszont saját magát is veszélybe sodorja.

Egy romantikus, erotikus történetet kaptam, amit megfűszerezett a nyomozás izgalma. A két főszereplő közti kémia annyira magával ragadott, hogy szinte el is felejtettem, hogy egy krimi szál is rejtőzik az események között. Már az első oldalakon nyilvánvaló volt, hogy Win és Griffin kapcsolata hová fog kifutni, ezen nem is lepődtem meg, viszont ott volt mellette a nyomozás, ami egy ideig nem is kapott túl nagy visszhangot. Lassan építette fel a szerző a történet ezen mozgatórugóját, viszont ahogy haladunk előre, úgy kapunk egyre több információt. Win nyomozása sincs elkapkodva, sőt egy ideig akár úgy is tűnhet, hogy behódol a közösség akaratának. Viszont ahogy haladtunk a végkifejlet felé, úgy lepődtem meg, mert soha nem gondoltam, hogy az a tettes, aki. Sikerült meglepnie a szerzőnek rendesen.

Nagyon tetszett az Eden család első része, és már alíg várom a folytatást, hogy ismét eltöltsek néhány kellemes órát velük. Ahogy szépen sorban megjelentek a történetben, engem egy nagy olasz családra emlékeztettek. Nagyon szerettem őket, csak azt sajnálom, hogy mégis keveset tudtunk meg róluk. Megkaptuk az alap információkat, ki hol lakik, mit csinál, melyik gyerek hányadik a sorban, de ennyi. Szerettem volna egy kicsit többet megtudni a családról.

Ugyan ezt hiányoltam Win esetében is, bár róla valamivel többet megtudtunk, mint például Griffinről. Mégis van bennem egy kis hiányérzet.

De összességében én nagyon szerettem olvasni ezt a történetet, és remélem nem kell sokat várni a folytatásra. :) Lendületes, és könnyed írásmód jellemzi a kötetet, ami miatt gyorsan lehet vele haladni. Aki szereti az erotikával fűszerezett romantikus krimiket, azoknak szívből ajánlom az Indigo Ridge című könyvet.

Értékelésem: 5/5

Idézetek a könyvből:

"Mindig emlékeztetett rá, hogy a rossz idők egyszer véget érnek. Hogy be lehet gyógyítani a sebeket."

"Tudtam, hogy milyen érzés magányosnak és elveszettnek lenni, minden fájdalmat egy hamis mosoly mögé rejtve."

"Ha elfoglalt vagy, kevesebb időd van gondolkodni. Kevesebb időd marad a fájdalomra." 

A könyvet itt tudjátok beszerezni:

Az Eden család 1. – Indigo Ridge (éldekorált kiadás) (kossuth.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr1218280513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása