Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Karácsony előtti kísérletezés

2018. december 15. - Szavak erdeje

Sziasztok!

Tegnap gondoltam egyet, és összedobtam egy egyszerű sütit, ugyanis megígértem a férjem anyukájának, hogy viszek valami finomságot 24-én, viszont még nem találtam ki mit is készítsek, ezért tegnap este kísérletezés folyt itthon. :)

Találtam a neten egy egész ígéretes receptet, amit azon melegében kicsit át is írtam :) 

Ez az alaprecept:
https://receptneked.hu/sutes-nelkul/meggyes-pudingos-keksz-szelet/

Én annyit változtattam rajta (többek között), hogy (mivel kis adagot csináltam próbaképpen, ezért a kis üvegtálamat használtam) a 2 csomag vanília puding helyett 1 csomag csokipudingot főztem meg kb 3-3,5 dl tejben, és háztartási kekszet használtam, mert éppen az volt itthon.

Összedobtam a sütit, de nekem olyan kopasz volt a teteje, ezért egy gyors csokimázat készítettem rá.

A csokimáz receptje:
 - 20 dkg vaj vagy margarin
 - 15 dkg porcukor
 - 5 dkg cukrozatlan kakaópor
 - 6 ek. tej

Én ezeket a hozzávalókat is feleztem, mert nem volt szükségem ennyi csokimázra, csak éppen egy kicsire.

A végeredmény: Isteni :)

Legközelebb kipróbálom babapiskótával is. 

Karácsonyra tökéletes! Kb fél óra alatt megvan, nem kell a konyhában ülni fél napokat, pláne, hogy előző este érdemes elkészíteni, hogy lepuhuljon a keksz. Én nem szeretem a mártírokat, akik 26 féle süteményt csinálnak 45 féle főétellel, utána meg sírnak, hogy mennyire fáradtak, ezért én mindig az egyszerűségre törekszem. Na meg utálom a kötelezőket. :) Nem fogok zserbót sütni, mert Karácsonykor az a szokás. :) Szerencsére így van ezzel a család is. 

Szívesebben játszunk, beszélgetünk, nevetünk :)

Csatolok egy képet is a sütiről, bár nem a legjobb kép. Nem az erősségem az ételfotózás. :) Jobb vagyok kismama és gyerekfotókban. :)

img_20181215_175003.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr5814487232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása