Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

12 hónap, 12 könyv kihívás 2020!

2020. január 01. - Szavak erdeje

insta_20200101_124937_2.jpg

Sziasztok!

Ahogy már korábban említettem facebook-on, a blog indulásakor (pontosabban már előtte) készítettem magamnak egy listát (egy saját kihívást), hogy milyen szempontok alapján szeretnék könyveket olvasni. Akkor még csak kb 2 barátnőm tudott róla, hiszen még a blog is csak készülőben volt.

Nagyon élveztem a pontok alapján a könyvek között válogatni, mert új stílusokkal sikerült megismerkednem, új szerzők kerültek fel a kedvenceim listájára, és végre el tudtam olvasni azokat a könyveket, amelyeket valamiért csak halogattam.

Ezen felbátorodva idén újra készítettem egy kihívást, viszont most sokkal átgondoltabban. Sokan vannak, akiknek több munkája van, gyerkőcöt nevel, iskolába jár, ezért nem akartam plusz egy esetleges stressz faktort létrehozni az életetekben. Szóval úgy döntöttem, hogy 12 pontos kihívást készítek, amit lent olvashattok is. Havonta egy könyv a cél, de ez csak egy opció, ne tekintsétek kötelezőnek. Ha kevesebbet olvasol, azzal sincs semmi, a lényeg, hogy olvass, amikor időd, energiád engedi :)

A pontok sorrendjét úgy variáljátok ahogy szeretnétek, a számok nem a hónapokat jelölik. :) Egyes szempontok megegyeznek a korábbi listámban szereplőkkel.

Év végén én mindenképp megosztom veletek, hogy milyen könyveket választottam a pontokhoz. :) Ha van kedvetek csatlakozzatok, ajánljunk egymásnak könyveket, és osszátok meg velem, hogy miket választottatok.

De nem is húzom az időt, itt is van a lista: :)

1. Olvasd újra az egyik kedvenc gyerekkori könyvedet!
2. Olvassunk magyar íróktól! A választás a tiéd, csak hazai szerző legyen!
3. Olvass el egy olyan könyvet, ami már legalább egy éve a polcodon hever olvasatlanul!
4. Lépj ki a komfortzónádból, ismerkedj más stílusokkal!
5. Olvass el egy igaz történeten alapuló könyvet!
6. Olvass el egy olyan könyvet, amiből film is készült!
7. Ne féljünk a vastagabb könyvektől! Olvass el egy olyan könyvet, ami legalább 350 oldal!
8. Olvass el egy olyan könyvet, aminek az ajánlójába, vagy a borítójába többször belefutottál. (akár facebook-on, akár molyon ajánlották nagyon sokan)
9. Olvassunk klasszikusokat!
10. Olvass el egy olyan könyvet, aminek megfogott a borítója!
11. Olvass el egy olyan könyvet a kedvenc íródtól, amit eddig még nem olvastál!
12. Olvass el egy olyan könyvet, amiben valamilyen ünnepnek van szerepe! ( Ez lehet pl. Húsvét, Karácsony, Anyák napja, Házassági évforduló, Esküvő stb.)

Hajrá mindenkinek, olvassunk együtt 2020-ban! :)

 

(az eredeti kép forrása: pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr415378742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása