Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

L. Marie Adeline - S.E.C.R.E.T 3. - Titkok hálójában

2020. szeptember 11. - Szavak erdeje

covers_381764.jpg

Szerző: L. Marie Adeline
Cím: S.E.C.R.E.T. 3 - Titkok hálójában
Kiadó: Libri 
Kiadás éve: 2016
Műfaj: erotikus
Oldalak száma: 366

A SECRET-trilógia várva várt befejező kötete
Cassie Robichaud talán örökre elveszti élete szerelmét, miután Will Foret felfedezi, hogy Cassie a SECRET nevű titkos társaság tagja, amely valóra váltja a nők legvadabb erotikus fantáziáit. A lány új feladatokba temetkezve próbálja összerakni szétesett életét, és ebben a SECRET is a segítségére van, amikor egy utolsó, embert próbáló kihívás elé állítja.
Solange Faraday, akit a média csak „a rettenthetetlen" jelzővel illet, sikeres és magabiztos újságírónő. Válása óta azonban fél újra elköteleződni. Cassie segítségével levetkőzi gátlásait, forró kalandokba bocsátkozik, és olyan veszélyeket is vállal, mint senki a SECRET eddigi kliensei közül. Vajon megtalálja az elvesztett boldogságot? És miután Will rájön, micsoda hibát követett el, vajon Cassie hajlandó őt visszafogadni?
A SECRET-trilógia befejező kötete még szexibb, még forróbb, és még több meglepetést tartogat… 

 

Nem szépítem, ez a rész egyszerűen borzalmas volt. Nagyon gyorsan levitt az életről. Komolyan elgondolkodtam rajta, hogy végig sem olvasom, de mivel már a felén túl voltam, és az első 2 részt is elolvastam, így erőt vettem magamon, és leküzdöttem.

A történet röviden:

A könyv nagy részében tovább hallgatjuk Cassie hisztijét, hogy jajj de nagyon szereti Willt, aki csalódott benne, amikor kiderül a S.E.C.R.E.T. valódi tevékenysége. És jajj de nem tud másra gondolni, csak rá, ezért egyértelmű, hogy Jesse ágyában keres vigasztalást. A hajam téptem ettől a nőtől. Ha egy kicsit visszavett volna a szerző a Cassie-Will-Jesse hármasból, akkor talán élvezhető lett volna a valódi történet, aminek Solange volt a főszereplője. Az ő szerepével sem nagyon voltam kibékülve, mert egyszerre volt meggondolatlan felnőtt, és a sikerért minden követ megmozgató újságíró. Az ő története szinte ugyan az, mint az első 2 részben. Adott egy nő, aki elvált, munkamániás, és a fiának él. Önbizalma a férfiak terén semmi, a nemi élete említésre sem méltó. Na és itt jön a képbe a S.E.C.R.E.T.

Észrevételek:

Igazából a fenti bejegyzés nagy része is ide értendő, legalábbis annak az eleje. Nem tetszett az egész történetet átszövő huzavona, Cassie hisztije. Az első részben még ígéretes szereplője volt a történetnek, de mostanra már régen lefelé tart a lejtőn. Nagyon nem tudtam azonosulni az értékrendjével. Összességében csalódtam ebben a könyvben, nem ilyen lezárásban reménykedtem. 

Az egész történet semmi újat nem adott, Solange stílusát leszámítva. De ugyan az a séma, ugyan az a történet, csak a szereplők egy része más. Nyilván sejtettem már az első 2 rész után, hogy sok újdonság nem vár rá, de ennek ellenére mégis vártam valami csattanót, valami újat.

Borító:

Ez a stílus amit a borító képvisel, továbbra is tetszik, bár ez kicsit többet mutat, mint az előző. De láttunk már ettől cifrábbat is. :D

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr4616193552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása