Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

6+4 könyv, amit el szeretnék olvasni a GABO kiadótól

2020. október 06. - Szavak erdeje

Sziasztok!

Na ilyen kacifántos címet sem adtam még bejegyzésnek. :)

A múltkori hasonló bejegyzésen felbuzdulva úgy döntöttem, hogy sorra veszem azokat a kiadókat, akiktől olvasni szoktam, és készítek egy hasonló bejegyzést. Ahogy a címből kiderül, most a GABO kiadót választottam.

Vannak itthon olyan könyveim, amelyek a kiadó gondozásában jelentek meg, és mindegyiket nagyon szerettem. Az alábbi könyvek mindegyike nagyon régóta van a várólistámon, és alíg várom, hogy végre beszerezzem őket. Igaz, hogy mostanában erre nem lesz lehetőségem, de azért álmodozni szabad. :D

Mint ahogy látjátok, a cím elég érdekesre sikeredett, ennek az az oka, hogy az a +4 könyv egy sorozat. A fülszövegeket nem másolom be, mert rettenetesen hosszú lenne a bejegyzés, de a linket a címek alatt találjátok, rákattintva el tudjátok olvasni.

Kezdjük is rögtön a sorozattal, ami pedig nem más, mint:

1, Estelle Maskame - DIMILY- trilógia

img_20201001_183510.png

 - Mondtam már, hogy szeretlek?
 - Mondtam már, hogy szükségem van rád?
 - Mondtam már, hogy hiányzol?
 - Ne is említsd! - Tyler története

A következő könyv már szintén nagyon régóta a várólistámon szerepel. A szerző egyetlen egy könyvét már olvastam, nagyon szerettem, és ezzel az összes megjelent könyve fel is került a beszerzendő könyveim közé. Nehéz volt egyet kiválasztani, de a leginkább a következő könyve fogott meg:

2, Jogh Green - Teknősök végtelen sora
https://moly.hu/konyvek/john-green-teknosok-vegtelen-sora

 covers_471943.jpg

A következő szerző neve is ismerős lehet sok könyvmolynak, ugyanis az előző könyvét ( Minden, minden címmel) meg is filmesítették. A könyvet szerettem, viszont a filmben csalódtam kicsit. Az nem lett a kedvencem. A szerző következő könyve került fel a listámra:

3, Nicola Yoon - A Nap is csillag
https://moly.hu/konyvek/nicola-yoon-a-nap-is-csillag

covers_450056.jpg

Az alábbi szerző még ismeretlen számomra, viszont a könyvét valahogy mindig felém fújja a szél, ezért már nagyon szeretném beszerezni, és elolvasni.

4, Ashley Woodfolk - Ami utánad maradt
https://moly.hu/konyvek/ashley-woodfolk-ami-utanad-maradt

covers_501586.jpg

Az alábbi szerző még szintén ismeretlen a számomra, egyszerűen megfogott a könyvének a címe, a borítója, a fülszövege. Szóval úgy minden! :)

5, Louisa Reid - A fájdalom helye
https://moly.hu/konyvek/louisa-reid-a-fajdalom-helye

covers_385578.jpg

Most pedig jöjjön 2 kakukktojás. :) Ezt a 2 könyvet már kerülgetem egy ideje, mint macska a forró kását. Nagyon szeretném, ha elolvashatnám, és a polcom ékei lennének. Egyik könyv sem tartozik a romantikus limonádé kategóriába, de nem bánom, szeretem ezt a műfajt is, amit ez a 2 könyv képvisel. No de lássuk is konkrétan, miről van szó.

6, M.J.Arlidge - Ecc, pecc
https://moly.hu/konyvek/m-j-arlidge-ecc-pecc

 covers_348899.jpg

7, Alex North - A Suttogó
https://moly.hu/konyvek/alex-north-a-suttogo

covers_562815.jpg

 

(borítóképek: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9216223886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása