Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Hogyan olvasok Book Tag

2020. október 14. - Szavak erdeje

 polish_20201013_164649026.jpg 

Sziasztok!

Ma egy újabb Book tag-gel jelentkezem, amit Cinti blogján találtam.  :)(https://papirravetettgondolataim.blogspot.com/2018/08/hogyan-olvasom-konyves-tag.html)

Jó szórakozás hozzá :)

1, Hogyan találsz rá új olvasnivalóra?

Általában ajánlás útján szoktam választani (barátok, moly, booktuberek, youtube videók). Vagy ha a kedvenc szerzőmnek jelenik meg újabb könyve, azt megveszem anélkül, hogy bármit is tudnék a kötetről. :D 
Előfordult már olyan is, hogy annyira megtetszett egy könyv borítója, hogy csak amiatt olvastam el a könyvet :)

2, Hogyan szeretted meg az olvasást?

Ahogy a bemutatkozásomban is olvasható, nem vagyok 7 éves korom óta könyvmoly, sőőőőt. Könyvet csak akkor olvastam, amikor én választhattam ki az olvasmányaimat, ebből kifolyólag mindig indultam a 'Barátunk a könyv' olvasónapló pályázaton, viszont kötelezőket alíg vettem kézbe. Ezen kívül valamivel el kellett ütni a maratoni vonatutat a kollégiumba, és az ott töltött unalmas hétvégéket, így jobb ötlet nem lévén, olvastam. :) De amikor elkezdtem dolgozni, akkor jött az áttörés, ugyanis a barátnőim nagy könyvmolyok voltak, és engem is megfertőztek. Azóta töretlen a lelkesedésem. Kisebb olvasási válságokat leszámítva.

3, Hogyan változott meg az ízlésed a könyvek iránt, ahogy egyre idősebb lettél?

Régebben szinte csak erotikus fantasy könyveket olvastam, de ahogy idősödtem, és szinte az összes, abban az időben megjelent könyvet elolvastam, elkezdtem nyitni más stílusok felé. Nagy kedvenceim lettek a fantasy mellet az ifjúsági könyvek, a romantikus történetek, és a pszicho-thrillerek. Mostanában ezekben a témákban szoktam válogatni. 

4, Milyen gyakran vásárolsz könyveket?

Évente 2-3 alkalommal, viszont akkor többet veszek egyszerre. Igyekszem kézben tartani a könyvvásárlásaimat, van amikor sikerül, van amikor nem. :D

5, Hogyan lettél blogger?

Az egész akkor kezdődött, amikor rájöttem, hogy fizikai képtelenség messengeren megírni a csajoknak 1-1 könyvről a véleményemet. :D Én próbáltam, de őskáosz lett belőle, ezért létrehoztam ezt a blogot, mert itt szépen megfogalmazva, összeszedve le tudom írni a gondolataimat, és bárki el tudja olvasni, amikor éppen ideje van rá. Ennek már több, mint két éve. :)

6, Hogyan reagálsz, ha nem tetszett egy regény befejezése?

Nagyon rosszul. :D Komolyan ki tudok akadni, és van, hogy hónapokkal később is eszembe jut egy adott könyv vége, és még akkor is felhúzom magam rajta. :D Lásd: A Gyűrűk Ura.
2019. februárjában olvastam, de még mindig kiakadok rajta, ha ránézek a polcon. :D

7, Milyen gyakran leszel annyira kíváncsi, hogy előrelapozol a könyvekben, hogy megtudd mi fog történni?

Soha! Nem szoktam előre lapozni, mert szeretek meglepődni az eseményeken, illetve a csattanón. Ha előre lelőném a poént, akkor az befolyásolná az olvasásélményt, és lehet nem értékelném annyira az adott könyvet.

8, Kit szeretnél megjelölni?

Senkit, aki szeretné nyugodtan töltse ki a tag-et, kíváncsi vagyok a válaszaitokra. :)

 

(eredeti kép: pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr5516237932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása