Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Lucy Dawson - Temetetlen múlt

2020. október 21. - Szavak erdeje

 covers_514039.jpg
Szerző: Lucy Dawson
Cím: Temetetlen múlt
Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2018
Műfaj: pszicho-thriller
Oldalak száma: 352



„Tükön ​ülve vártam, mi fog még történni.” – Stardust book reviews

Elvesztetted a gyermeked, és sosem fogsz tudni megbocsátani magadnak. És most valaki elhatározta, hogy meg kell érte fizetned…
Tizenhét évvel ezelőtt valami történt Jess kislányával, Bethszel. A szörnyűség emlékétől a mai napig kirázza a hideg. Jess mindent megtett, hogy megbékéljen annak a tragikus napnak az eseményeivel és a saját szerepével benne.
Csak egyetlen pillanat volt… de egész életében fizetni fog a bűnösségéért.
Hogy eltávolodhasson régen elkövetett hibáitól, Jess elköltözik, hogy új életet kezdhessen a családjával. De amikor ijesztő dolgok kezdenek az új otthonában történni, amelyek látszólag összefüggnek azzal, ami Bethszel történt, Jess rájön, hogy a múltja utolérte őt. Valaki úgy gondolja, Jess még nem fizetett meg eléggé, és elhatározza, hogy a nő szenvedni fog mindazokért a titkokért, amelyeket annyi éven át őrzött.
Lucy Dawson bestsellerszerző első, magyarul megjelenő thrillerében évtizedes, hátborzongató titkokra derül fény. Az írónő pszichológiai tanulmányait kamatoztatva vezeti be az olvasót az anyai fájdalom és bűntudat lélektanába.

 

 

AZ ÉRTÉKELÉS SPOILERT TARTALMAZHAT!!!!!!!!!!!! 

Néhány hónapja rendeltem ezt a könyvet, azóta a polcomon várja türelemmel, hogy elolvassam. Most végre eljött az idő, leemeltem a polcról, elkezdtem olvasni, és félre is tettem egy pár órára, mert az eleje annyira megviselt, hogy akkor hirtelen képtelen voltam tovább olvasni.

A történet röviden:

Jess 5 éves kislánya az iskolában szörnyű balesetet szenved. Jess magát okolja a történtekért, mert ha hallgatott volna az első megérzésére, aznap nem viszi iskolába a kislányt, hanem egyenesen hazamennek. Akkor talán még mindig élne. Ezzel a bűntudattal éli a mindennapjait, ráadásul egy fenyegetésnek köszönhetően el kell hagynia a férjét, és fel kell égetnie maga mögött mindent.

17 évvel később, amikor már az új férjével és 2 éves kisfiával él, lakásvásárlás közben nem várt ismerősbe botlik. Ezután ismét a feje tetejére áll az élete. Nemcsak újabb fenyegetések érik, hanem folyamatos zaklatások is, aminek célja, hogy feltépjék a régi sebeket, és emlékeztessék a kislánya halálára.

Gondolatok:

A könyv eleje nagyon megrázó, végig sírtam szinte az első fejezettől kezdve. A közepén túl sok minden nem történt, a vége viszont izgalmas, és fordulatos volt. A történet vége folyamatosan fenntartotta az érdeklődésemet, izgultam, alíg bírtam letenni a könyvet. A csattanó nagyon meglepett, abszolút nem számítottam rá. Azt sajnálom, hogy a kötet közepe kissé unalmasra sikeredett, pedig egy 5 csillagos történetet ki lehetett volna hozni belőle. Hiányoltam bizonyos információkat. Pontosan mi is történt Jess anyjával? Mi történt a balesetet követő 17 évben? Mi lett Bennel? Ő hogy dolgozta fel Beth elvesztését, és azt, hogy a tragédiát követően elhagyta a felesége? Sajnálom, hogy ezek a kérdések nem kerülnek megválaszolásra.

Ennek ellenére nem bántam meg, hogy megrendeltem. Minden hasonló könyvnél rá kell jönnöm, hogy szeretem a thriller könyveket. :) Szeretem a meglepetéseket, szeretek gondolkodni a miérteken, szeretek félni a következő oldaltól. 

Borító:

Most biztos, hogy érzékenyebben reagálok mindenre, de ahogy ránézek erre a borítóra, összeszorul a gyomrom. A történetek ismeretében meg aztán pláne. A fekete-fehér képek egyébként is "ütősebbek" a színes társaiknál. 

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9016233842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása