Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Hazai szerzők, akiknek a könyveit szeretném elolvasni

2020. december 25. - Szavak erdeje

4866f13867d8f928dd87ecd7ae71a7b7.jpg 

Sziasztok!

Aki követi az oldalt, az tudja, hogy igyekszem minél több hazai szerző munkásságát megismerni, a könyvét elolvasni. Mert igenis vannak kiváló tehetségű szerzőink.

Most összegyűjtöttem 5 olyan szerzőt, akik könyvei mindig felbukkannak előttem, akár a facebook-on, akár a molyon, de még sajnos nem volt szerencsém kézbe venni egyik kötetüket sem. Viszont szeretném minél több magyar szerző könyvét a polcomon tudni. Már szépen alakul a "magyar polc". :) 

1. Marilyn Miller (NewLine Kiadó)

Az írónőre még a barátnőm hívta fel a figyelmemet még évekkel ezelőtt. Nincs mentségem, hogy miért nem olvastam még tőle, de igyekszem minél hamarabb bepótolni.

2. Ruby Saw (Book Dreams Kiadó)

Ez a név egészen addig ismeretlen volt a számomra, amíg nem láttam Cinti (Papírra vetett gondolataim) videóit először instán, majd a youtube-n. Cinti olyan lelkesen beszélt Ruby Saw-ról, hogy felkeltette az érdeklődésemet. :)

3. B.E.Belle (Álomgyár Kiadó)

A szerzőt már követem egy ideje a közösségi médiában, és annyira szimpatikus, a könyveinek borítói pedig annyira gyönyörűek, hogy egyszerűen muszáj, hogy egyszer a polcomon legyenek, és kézbe vegyem, elolvassam őket.

4. Abby Winter (NewLine Kiadó)

Az írónőre szintén a barátnőm hívta fel a figyelmemet korábban. Arra már nem emlékszem, hogy melyik könyvét olvasta, de arra igen, hogy elismerően beszélt róla. Szóval mivel bízom a barátnőm ízlésében, nem kérdés, hogy nekem is olvasnom kell az írónőtől. :)

5. Szabó Tamás (Maxim Kiadó)

A szerző könyvének van egy facebook csoportja, amiben benne vagyok, és egyre inkább felkeltik az érdeklődésemet az ott olvasható bejegyzések. A Dream válogatás könyveket imádom, a borító nagyon szuper, és a Maxim kiadóban még nem csalódtam. Szóval igyekszem minél hamarabb beszerezni a szerző könyvét is. 

 

Lesz még hasonló bejegyzés, mert miután megírtam ezt a mostanit, egyből ki is tudtam volna egészíteni jó pár újabb szerzővel, de akkor nagyon hosszú lett volna a bejegyzés.

Szóval folyt.köv. hamarosan. :)

 

(kép forrása: pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9416291448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása