Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Trónok harca book tag

2021. február 22. - Szavak erdeje

image0.jpeg 

Sziasztok!

Aki ismer az tudja, hogy nagy Trónok harca rajongó vagyok. A sorozatot végignéztem már vagy háromszor, és az eddig megjelent 5 könyvet is elolvastam az utolsó szóig. :) Ezért nem is volt kérdés, hogy rávetem-e magam erre a book tagre, amit a www.avalosagontul.blogspot.hu oldalon találtam. 

Igyekeztem olyan könyveket választani a különböző pontokhoz, amelyekről még nem nagyon volt szó az oldalon.

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is. :)

1, Mi nem vetünk
Egy könyv, amit nem lennél hajlandó megvenni.

Ez egyértelműen Ker Dukey-K.Webster: Ellopott babácskák című könyve. Az első részt elolvastam,és szerintem én vagyok az egyetlen az országban, akit a hideg ráz ettől a könyvtől. Soha nem akarom a polcomon tudni. :D

Ker Dukey- K.Webster: Pretty Stolen Dolls - Ellopott babácskák - Szavak erdeje (blog.hu)

2, Tűz és vér
Egy könyv, ami erős érzelmeket váltott ki belőled

Sok könyvet tudnék ide sorolni, de legelőször Ka Hancock - Üvegszilánkon táncolni című könyve jutott eszembe. Nagyon sokat sírtam ezen a köteten. Nagyon megrázó története van. Még 2018-ban olvastam, de még mindig hatással van rám. 

3, Közeleg a tél
A kedvenc téli olvasmányod

Ide nem könyvet, hanem szerzőt mondanék, mert szinte már hagyománnyá vált nálam, hogy ha közeleg a tél, a karácsonyi időszak, akkor én mindig Debbie Macomber történeteivel hangolódom erre az időszakra. Olvasmányos, kedves történetei vannak, csak ajánlani tudom téli estékre. :)

4, Család. Kötelesség. Becsület
Egy könyv szoros családi kötelékekről

Bár nem lett kedvencem a könyv, de ehhez a ponthoz én Lisa Genova - Megmaradt Alice-nek című könyvét mondanám. A történet fő szála az Alzheimer-kór, de a család is fontos szerepet kap benne.

5, Erőssé növünk
Egy könyv, amihez nem fűztél nagy reményeket, de miután elolvastad, meglepően tetszett.

Egyértelműen Az útvesztő, James Dashner tollából. Annyian látták és szerették a filmet (nekem az első rész nézhető volt, de a többi felejtős), és dicsérték a könyvet, hogy gyorsan kölcsön is kértem. Úgy voltam vele, hogy hétvégi programnak jó lesz. Hát alig bírtam letenni, egyiket olvastam a másik után, beleértve a kiegészítő köteteket is. Imádtam. :)

6, Miénk a harag
Egy könyv, amitől dühös lettél

Szintén 2018-as olvasmányt hoztam ehhez a ponthoz, ami Antoine Laurain - A piros notesz című könyve. Na ettől tényleg dühös lettem. :D 

Antoine Laurain - A piros notesz - Szavak erdeje (blog.hu)

7, Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik
Egy könyv, amit megingathatatlanul szeretsz

Ide most egy egész sorozatot mondanék (természetesen első helyen mindig is a Fekete tőr testvériség lesz :D ), ami nem más, mint Federica Bosco - Szerelmem egy angyal sorozata. Nagyon szerettem ezt a sorozatot, és terveim között szerepel újraolvasni, amint lesz rá egy kis időm. :)  

8, Egy Lannister mindig megfizeti az adósságát
Egy könyv, aminek úgy érzed adósa vagy

Hogy ne csak mindig a Testvériséget mondjam, ehhez a ponthoz a választottam természetesen az Alkonyat, Stephenie Meyertől. :) Ez az a sorozat, amit elolvastam, miután megnéztem a film első részét, és ez az a sorozat, ami után faltam a könyveket. Többek között ennek a kötetnek köszönhetem, hogy könyvmoly lettem, és élek-halok a vámpírokért. :D Utána jött természetesen az FTT és végleg szerelembe estem. :D 

 

Ahol csak 1-1 könyvet említek, és van belőle értékelés az oldalon, azt belinkeltem. Ezen kívül Debbie Macomber könyveiről és James Dashner, Az útvesztő sorozatáról is találtok értékeléseket. A többi említett könyvről sajnos nincs ajánlóm, mert azokat a blog megszületése előtt olvastam.

(eredeti kép: google)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr5916435890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása