Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Ellyne: Ha gondolnál rám…

2021. július 30. - Szavak erdeje

covers_684367.jpg

Szerző: Ellyne
Cím: Ha gondolnál rám...
Kiadó: PublishDrive
Kiadás éve: 2021
Műfaj: ifjúsági romantikus
Oldalak száma: 362

Hogyan tud az élet ilyen gyorsan meglepetéseket okozni? Tinsley Rivera számára érthetetlen, de talán Alex Grayson-nak nem, elvégre ő az, aki pofátlanul elrabolta a lány szívét, de talán még a lelke egy darabját is.
Minden olyan átlagos, minden olyan hétköznapi és megszokott. Aztán jön valaki, mond pár szót, és teljesen felforgatja az egész életed vele.

Az érzelmek olykor hirtelen jönnek, és fenekestül forgatják fel az életed.
Tinsley és Alex most ennek az útnak a felfedezésére indul el.

 

"Ez a legrosszabb, amikor biztos vagy abban, hogy több fájdalom nem érhet valamivel kapcsolatban, erre bumm, megtörténik újra." 

 

Először is szeretném megköszönni az Írónőnek, hogy elküldte nekem a könyvét. Nagyon örültem, hogy ezt a kötetet is elolvashattam. 

Köztudott, hogy szeretem az ifjúsági köteteket, amiben van romantika, egy kis erotika, humor, egy kis dráma, és sok-sok érzelem. Ezek mind megvoltak ebben a könyvben. A szarkasztikus beszólásokat meg különösen imádtam. :) Komolyan, néha mintha magamat hallottam volna. :D

A történet röviden:

Alex a nyarakat a legjobb barátjánál, Gabe-nél és a családjánál tölti. Gabe szüleivel jól kijön, azonban a húgával nem indul valami fényesen az ismeretségük. Az sem segít a helyzetén, hogy bár nem szándékosan, de többször megbántotta a lányt. Ahogy telnek az évek, a szereplőink is változnak, és Alex is észreveszi, hogy Tinsley, Gabe kishúga, már nővé érett. Rájön, hogy kezd komoly érzelmeket táplálni a lány iránt, azonban a testi épségét is félti, ugyanis Tinsley szívét korábban Gabe egyik legjobb haverja törte össze. Ha Gabe megtudná, hogy mit érez a húga iránt, akkor biztos, hogy nem úszná meg komoly sérülés nélkül.

Gondolataim:

Nagyon szerettem a szereplőket, Gabe apja pedig kifejezettem nagy kedvenc lett. Imádom az olyan szülőket, akik képesek a fiatalok fejével gondolkodni. :) Mind a romantikus, mind az erotikus részek jól ki voltak dolgozva, mindenből kaptunk egy kicsit. Nem volt egyik sem eltúlozva. 

Nekem különösen tetszett, hogy életszerűen volt megírva. Nem csak a dolgok pozitív oldalát látjuk, vannak komoly lelki tusák, Alex is hordja a maga keresztjét. A családi háttere nem egy leányálom, ráadásul tudva, hogy kik a szülei, valahogy érthető is, hogy szinte menekül otthonról. Nem mutatja ki az érzelmeit, emiatt néha komoly gondokat okoz saját magára.

Tinsley zárkózott személyiség, igazi művész lélek. A képei által beszél a külvilághoz. Ebből kifolyólag nem nyit az emberek felé, a saját szüleivel sem osztja meg a gondolatait mondván, "biztos nem foglalkoztatja őket a festészet, nem akarom őket ezzel terhelni." Ennek ellenére egy csupaszív lány, aki ott segít, ahol tud, mindig lehet rá számítani.

Visszatérve Alexhez.. Hát hűűű. Tetovált, piercinges, izmos. Mit is mondhatnék, a rajongója lettem. :) Az ilyen  pasik a gyengéim. :D 

Szeretem a több lábon álló történeteket, amikor megvannak ugyan a főszereplőink, és a fő cselekmény, mégsem csak ez a szál áll a középpontban. A romantikus szál adott, a vége sem okozott meglepetést (na az okozott volna, ha más a végkifejlet, mint amit vártam. :D ), mégis annyira izgalmasan volt felépítve a cselekmény, és annyira olvastatta magát a történet, hogy alíg bírtam kivárni, mikor jutok már el végre a fő lezárásig. Ugyanakkor szerettem volna jobban elhúzni, hogy tovább tartson, és ne kelljen elengednem a szereplőket. :) Ellyne komoly témákat is érintett a történet során, amiről igenis beszélni kell, a szereplőinkkel követjük nyomon a feldolgozási folyamatot.

Szívből ajánlom mindenkinek ezt a történetet, de különösen azoknak fogja a lelkét melengetni, akik szeretik a könnyed, humoros, romantikus történeteket, helyenként pikáns részekkel megfűszerezve, és nem ijednek meg, ha komoly téma is feltűnik a történet során. :) Igazi hétvégi, vízpart melletti kikapcsolós időtöltés lesz. :)

Borító:

Figyelem felkeltő, de nekem hiányzik az Ellyne-s színvilág. :D 

 

Nálam 5 csillagos történet. :) 

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr8516626956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása