Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Jennifer Probst: Érdekházasság (Milliárdosfeleségek 1.)

2021. szeptember 18. - Szavak erdeje

covers_255260.jpgSzerző: Jennifer Probst
Cím: Érdekházasság
Kiadó: Libri
Kiadás éve: 2013
Műfaj: romantikus
Oldalak száma: 320

Édesapja elnyúló kórházi kezelése miatt Alexa kínos anyagi helyzetbe kerül. Lassan nem marad más választása, mint eladni a régi otthonukat. Végső elkeseredésében úgy dönt, szerelmi mágia segítségével szerez vagyonos férjet magának. Arra azonban nem számít, hogy épp legjobb barátnőjének milliárdos bátyja lesz a megmentője… aki egyszer már összetörte a szívét.
Nicholas nem hisz a szerelemben, de hogy megörökölhesse nagybátyja vállalatát, meg kell nősülnie, mégpedig gyorsan. Ezért merész ajánlattal áll elő: érdekházasság. Szigorú szabályokkal. Mind közül a legfontosabb: érzelmekről szó sem lehet. Színtiszta üzlet, amit a felek pontosan egy évre kötnek. Csakhogy a sors képes fenekestül felforgatni még a leggondosabban kidolgozott tervet is…

 

A könyv eredetileg 2013-ban jelent meg, és ha az emlékeim nem csalnak, kb akkor is kezdte el ajánlgatni egy barátnőm ezt a kötetet, majd később a sorozatot. Nos, 2021-ben, egy könyvklub miatt sikerült is elolvasnom, és rendkívül dühös vagyok magamra, hogy eddig hagytam halogatni az olvasást.

Az írónő könyvei már régóta a várólistámon vannak, de nem tudom megmondani az okát, hogy miért halogattam ennyire az olvasást. A stílusa nagyon megtetszett, biztos, hogy folytatni fogom ezt a sorozatot is. :)

A történet röviden:

Alexa egy könyvesbolt tulajdonosa. A megélhetését még tudja biztosítani, azonban a könyvesbolt bővítésére tett kísérleteit a bankok rendre visszautasítják. Ráadásul a szüleinek is segíteni szeretne, hogy ne veszítsék el a házukat. Ezért egy szerelmi bűbájhoz folyamodik, hogy találkozzon élete párjával, akivel közös baseball csapatnak szurkolhatnak, családszerető, és történetesen van annyi felesleges pénze, amivel Alexán tud segíteni.

Alexa legjobb barátnőjének a bátyja, Nick egy családi örökség várományosa, ugyanis a nagybátyja vállalatának vezetése kizárólag az övé lehet, azonban van egy kis bökkenő. Ehhez meg kell nősülnie. Nick nem repes az örömtől, ugyanis nem hisz a szerelemben, és a kötődésben.

Maggie, Nick testvére előáll az ötlettel, hogy Alexa és Nick közösen kisegítve egymást, házasodjanak össze. Érdekházasság, érzelmek nélkül. A frigy meg is köttetik, azonban a szerződés, érzelmekre vonatkozó paragrafusát nem is olyan könnyű betartani, mint azt gondolták volna.

Gondolataim:

Nagyon szerettem olvasni ezt a könyvet, még akkor is, ha kiszámítható volt, és semmilyen meglepetést nem tartogatott a végkifejlet. A karaktereket szerettem, bár Nick nem mindig nőtt a szívemhez, vele sokáig küzdöttem, mire jóban lettünk. :)

A váltott szemszögű történetek különösen a kedvenceim, szeretek olvasás közben mindkét fél fejébe, gondolataiba belelátni. A kapcsolatuk alakulása nem okozott meglepetést, azt kaptam amit vártam. Volt benne szerelem, csalódás, dráma, erotika, humor. Egyik sem volt eltúlozva, megfelelő mennyiségben adagolta az Írónő.

A szerző írásmódja egyszerű, könnyen érthető, a történet magával ragadó. Azon gondolkodtam mikor befejeztem, hogy miért is halogattam én ennyi ideig. De talán a cím miatt. Valahogy megijesztett, nem erre számítottam, de kellemes csalódást okozott. Ez volt az első könyvem az Írónőtől, de hamarosan kezdem a sorozat második részét. 

Borító:

Első pillantásra a jin és a jang jutott eszembe, amikor megláttam a borítót.
A wikipédia szerint:
"A szimbólum kettős, dialektikus koncepciója leírja azokat az ősidőktől fennálló, egymással szemben álló, de mégis egymást kiegészítő kozmikus erőket, amelyek megtalálhatóak a világegyetem összes jelenségében."

Ez a leírás szerintem annyira illik a két főszereplőnkre is. Lehet teljesen véletlen a borító, és ehhez semmi köze, de az én értelmezésemben tökéletesen passzol a szereplőkhöz.

 

Aki szereti a romantikus, humoros, erotikus történeteket, annak szívből ajánlom ezt a kötetet. Tökéletes kikapcsolódás, különösen egy ilyen napsütéses őszi napon.

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr8316684332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása