Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Kendall Ryan: Utálom, hogy akarlak

2021. december 18. - Szavak erdeje

covers_686535.jpgSzerző: Kendall Ryan
Cím: Utálom, hogy akarlak
Kiadó: Álomgyár
Kiadás éve: 2021
Műfaj: romantikus, erotikus
Oldalak száma: 272

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Nemcsak a jó hírem forog kockán, hanem a szívem is.
Nem vagyok jó társnak. Ha valamire, hát erre megtanított a hátrahagyott összetört szívek és a tönkrement kapcsolatok hosszú sora. A haverjaim imádnak folyamatosan cikizni a legújabb szakítás miatt. Kösz, de inkább egy gyökérkezelés. És egy vaszektómia. Egyszerre.
A megváltás mégis megérkezik számomra – a dögös és tüzes Maren személyében. Aki mellesleg a barátom testvére, szóval egy csöppet sem kínos a dolog. De küldetésem van, és Maren hajlandó megtanítani mindarra, amiben eddig partnerként elbuktam. Hiányosságaimból a jelek szerint sok akad. És mindez igen hasznos is – egészen addig, amíg érzések nem ébrednek bennem.

A USA Today és New York Times bestsellerszerző Kendall Ryan szexi, önálló romantikus regényekkel kápráztatja el ismét az olvasóit. Történeteinek hősei szenvedélyesen esnek szerelembe, és szenvedélyesen küzdenek, hogy ne szegjék meg saját szabályaikat. De a vágy felülír minden törvényt.

 

Először is nagyon szépen köszönöm az Álomgyár Kiadónak, hogy elolvashattam ezt a könyvet.

Nekem szent meggyőződésem volt, hogy már olvastam Kendall Ryantől. De most őszintén meglepődtem, hogy még nem, csak akartam, mert nagyon sokat beszélgettünk már a könyveiről a barátnőimmel. Viszont most itt volt az alkalom, és nagyon örülök, hogy végre megismertem az egyik könyvét. Nagyon tetszik a stílusa, fogok még olvasni tőle, ebben biztos vagyok.

A történet röviden:

Hayes és Maren már ezer éve ismerik egymást, ugyanis a lány a kishúga Hayes legjobb barátjának. Ebből kifolyólag természetesen tabu Hayes számára, aki nagy nőcsábász hírében áll. Maren egy idősek otthonában dolgozik, ami sajnos olyan rossz anyagi helyzetbe kerül, hogy félő, be kell zárni. Maren teljesen összetörik, mert neki nemcsak egy munkahely, hanem egy menedék is. Hayes felajánlja a segítségét, hogy megmentsék az idősek otthonát, de hátsó szándékai is vannak, ugyanis hiába tudja, hogy tiltott területre tévedt, mégsem tud parancsolni az érzelmeinek. Ahogyan Maren sem.

Gondolataim:

Egyszerűen imádom az ilyen történeteket. Humoros, romantikus, és erotikus. Van benne minden, ami egy könnyed kikapcsolódáshoz kell. Nincs meglepetés a végén, mégis élvezet olvasni. Egyszerű a nyelvezete, emiatt könnyű olvasni, gyorsan lehet haladni vele.

A főszereplőket nagyon könnyen megkedveltem. Hayes a sármos, izmos szépfiú, akinek a kapcsolatai rendre kudarcba fulladnak. Nincs felkészülve az elköteleződésre, és ezt egyik barátnője sem nézi jó szemmel. Ki több, ki kevesebb ideig bírja, de mindig szakítás a vége.

A belső gondolatait imádtam, jókat mosolyogtam rajta.

Maren nagyon szimpatikus volt, imádtam, hogy milyen kedvesen, mekkora szeretettel viszonyul az idősekhez. Sokak számára példamutató az elkötelezettsége, és a türelme a munkája valamint az otthon lakói felé. A bátyja szintén szerethető karakter, bár kissé mufurc, de az egyik ismerősömre nagyon emlékeztet az orra alatt való morgásokkal. :D 

A történetben nagyon szerettem a váltott szemszöget, mert így megismerhettük a két főszereplő gondolatait, érzéseit. Amit sajnálok, hogy kevés információt kaptunk az eddigi életükről, arról olvastam volna még szívesen. 

Aki szereti a humoros, romantikus történeteket, pikáns erotikus jelenetekkel megfűszerezve, annak bátran ajánlom ezt a történetet! Biztos, hogy nagyon fogjátok szeretni. :) Én pedig várom a következő rész megjelenését.

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3316783500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása