Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

L. J. Wesley: 12 első randi

2022. február 14. - Szavak erdeje

 

covers_536342.jpg

 

Szerző: L. J. Wesley
Cím: 12 első randi
Kiadó: Mogul
Kiadás éve: 2019
Műfaj: Szórakoztató irodalom/chick lit
Oldalak száma: 172

 

Pam vagyok, és ez egyáltalán nem az én történetem.
Nem bírtam már elviselni, hogy a legjobb barátnőm letargiában éli az életét egy rosszul sikerült kapcsolat miatt. Lépnem kellett, erre pedig csak egyetlen megoldást láttam. Átvettem az irányítást Sam szerelmi élete felett, hogy havonta legalább egyszer kimozduljon a lakása fogságából, és végre tovább tudjon lépni. Pasik széles választékát szállítottam le neki egy-egy randi erejéig, remélve, hogy ha az igazit nem is találja meg köztük, kiszakad a rátelepedő depresszióból, és újra elkezdi élni az életét. Legjobb barátnőjeként, kötelességem minden segítséget megadni neki, a magam nem feltétlen kedves módján.

 

Nagyon szépen köszönöm a kiadónak, hogy elolvashattam a könyvet. Egy rövidke történetről van szó, el is kezdtem olvasni még aznap, amikor megérkezett. Egészen pontosan akkor, amikor aludt a gyerek. Na ez hiba volt. :D Úgy röhögtem, hogy szegény meg is ébredt.

A történet röviden:

Sam a hónapokkal ezelőtt véget ért kapcsolatát gyászolja. Depressziós, nem jár emberek közé, de még dolgozni sem. Pam, a legjobb barátja ezért eldönti, hogy kézbe veszi a dolgokat, és nem törődve barátnője tiltakozásával, beregisztrál a Tinderre, és egy éven keresztül minden hónapban leszervez 1 randit, hogy kirángassa a barátnőjét a depresszióból.

Gondolataim:

Ez a könyv valami zseniális. Régen nevettem ennyit egy történeten. 

Pam tipikus vezető. Nem fogadja el a nemleges választ, a saját feje után megy, kissé őrült, de a jó szándék vezérli. Önzetlenül kisegítette Sam-et, amikor munkahelyi vagy anyagi gondjai voltak. A lányok vitáján jókat mosolyogtam, Sam randijain pedig hangosan nevettem. 

Most komolyan, hogy lehet 1-2 pasi ilyen khm..hogy is fogalmazzam. Borzalmas. 

Könnyed, szórakoztató hétvégi kikapcsolódás volt. Nagyon könnyű volt vele haladni, olvastatta magát a könyv. Én már alíg vártam a következő randiról szóló történetet, kíváncsi voltam, hogy vajon Pam mivel rukkol elő. Amikor azt gondolná az ember, hogy ettől rosszabb már nem lehet, akkor jön egy újabb randipartner, és erre gyorsan rácáfol.

Két pasit emelnék ki, akikről szívesen olvasnék még. Ők pedig Jack és Cameron. Ők is nagyban hozzájárultak ahhoz, hogy Sam kilábaljon a depresszióból. Bár Cameronnak nagyobb szerep adatott. 

Ezek a randik, bármilyen borzalmasak is voltak, de segítettek Samnek túllépni az exén a 12.hónap végére. Sőt, ennél többet is adott neki. Egy új célt az életében.

Ez volt az első könyvem a Szerzőtől, de ha a többi könyve is hasonló, akkor mindet el szeretném olvasni. :) Aki egy laza, humoros könyvre vágyik, annak bátran ajánlom.

Borító:

Gyorsan rájövünk, hogy a borítón szereplő képek (inkább karikatúrák), a 12 randipartnert jelentik. Na de hogy jön oda egy kutya? :D Olvassátok el, ki fog derülni :) Ezek miatt is nagyon figyelemfelkeltő a borító.

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr617441952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása