Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Leda D'Rasi: A Dög

2022. február 25. - Szavak erdeje

 

covers_491501.jpgSzerző: Leda D'Rasi
Cím: A Dög
Kiadó: Mogul Kiadó
Kiadás éve: 2018
Műfaj: chick lit, misztikus
Oldalak száma: 250
 

Érezted ​valaha a megcsalás fájdalmát? A hazugság kínkeservét? A porig alázás szégyenét? Akkor ez a könyv neked íródott, és mindenkinek, aki hasonló emlékek közt őrlődik, azon gondolkodva: Miért tette ezt velem?
A kérdés azonban szerintem inkább az: Számít a miért? Nem! Kit érdekel? Van, amire nincs magyarázat, nincs bocsánat! Kapard össze magad, lépj túl a dolgon és válj azzá, akivel ezt soha a büdös életben nem teheti meg többé senki!
Abigail – élete legpocsékabb napján – saját sírjában ébred. 35 éves, elhagyott, kiközösített, naiv… egy szóval: balek. Neki már mindegy. Úgyis épp feladni készül. Nem úgy a segítője, aki sajátos szemlélettel viszonyul az emberszabású vagy emberarcú férgekhez. Ő minden csak nem nebáncsvirág, és akkor is kirángatja Abby-t a lelki posványból, ha az beledöglik is. Ez is egy opció. A másik pedig az, hogy Abby kihantolja magát, lelke mélyéről előhívja Dög-énjét, és olyan bosszút áll, hogy a fal adja a másikat.
Jól hangzik? Akkor tarts velem!
Én vagyok a Dög! És van számodra egy történetem…

 

 "Ha az ördög viselhet Pradát, a bosszú is lehet elegáns!"

 

Nagyon szépen köszönöm a shop.könyvmogulnak, hogy elolvashattam a könyvet. Nemcsak új kedvenc kiadót, hanem új kedvenc szerzőket is avattam általuk.

Miután a könyv végére értem, megfogalmazódott bennem egy gondolat. Még pedig az, hogy ez a könyv miért nem 15 évvel ezelőtt lett megírva? Annyit segített volna rajtam, és valószínűleg nem pazaroltam volna egy Jeremy féle díszpintyre 7 hosszú évet az életemből. Szóval, mintha papírra vetették volna a húszas éveimet. Kicsit hátborzongató így belegondolni. :)

A történet röviden:

A főszereplőnk Abigail. 35 éves, és éppen egy fájdalmas szakítást próbál feldolgozni, eddig sikertelenül. De ezt még az is tetézi, hogy egy nap, egy sírban ébred. A saját sírjában. Ekkor tűnik fel a színen D, akinek eltökélt szándéka kirángatni Abigailt a mély depressziójából, visszahozni az életbe, és helyrepofozni az egóját. De ennél többet is ad neki. Célt az életében, erőt a tervei megvalósításához.  

Gondolataim:

"Tombolj! Mert a pokol tüze semmi egy nő haragjához képest, de ha nem adod ki magadból, téged emészt fel."


Egyszerűen imádtam ezt a könyvet, D-t és Abigailt is. Rengeteget nevettem rajta, sőt, ilyen nem nagyon szokott velem előfordulni, de a férjemnek is felolvastam a könyvből. :) Abby-vel is tudtam azonosulni, voltam én is hasonló helyzetben a húszas éveimben. Tetszett D őszinte, lényegre törő, szókimondó stílusa, és az is, ahogy kirángatta Abbyt a komfortzónájából.

Amellett, hogy nagyon jót szórakozik a könyvön az olvasó, sokat is tanulhat belőle. Mondhat bárki bármit, igenis ki kell állnunk magunkért, küzdeni kell az álmainkért, még ha az nem is lesz egy egyszerű út. Saját magunknak kell kitaposni azt az ösvényt, amin elindulunk, amin sok buktató lesz, de ha elesik az ember, akkor ne maradjon lent a földön, hanem álljon fel, és induljon tovább. Nekem ez nagyon sokat adott. Ezt az utat én is megjártam, és még meg is fogom.

A munkahelyi körülményeket is nagyon jól megfogalmazta a Szerző, nekem is volt részem hasonlóban, magam mögött is hagytam, amint lehetőségem nyílt rá. Annyiban különböztem Abigail-től, hogy mellettem volt a támaszom, aki bátorított, hogy ne adjam fel, csináljam, valósítsam meg az álmaimat. 

Abigail felnőtt nő, de egy kamaszlány naivitásával rendelkezik. Elvakítja a szerelem, Jeremyt saját maga elé helyezi minden körülmények között. Nem áll ki magáért, nem ragaszkodik a véleményéhez, hagyja, hogy elbizonytalanítsák. De ami a legrosszabb, hogy hagyja magát elnyomni, és elhiszi, hogy ő nem ér annyit sem, akivel pl. együtt lehet tölteni egy hétvégét. D a lehető legjobbkor jött.

Borító:

Amikor ránéztem a borítóra, megalkottam magamban egy történetet, hogy miről is szólhat ez a könyv. Mikor befejeztem, rájöttem, hogy még véletlenül sincs köze az én elméletemhez. :D Viszont a történet ismeretében azt kell mondanom, hogy valóban nagyon kifejező lett ez a borító. Akár én is lehetnék, vagy Te, kedves olvasó! :) De hogy miért mondom ezt, akkor fogsz rájönni, ha kézbe veszek a könyvet, és a sorsodat! :)

 

Mindenkinek szívből ajánlom ezt a történetet! Mindamellett, hogy szórakoztató, nagyon tanulságos is.

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3617702460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása