Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Rácz-Stefán Tibor: Nincs hozzád hasonló

2022. március 01. - Szavak erdeje

covers_708562.jpgSzerző: Rácz-Stefán Tibor
Cím: Nincs hozzád hasonló
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2021
Műfaj: romantikus, erotikus, LMBTQ
Oldalak száma: 296
 

Mit áldoznál fel a szerelemért?

Egész életemben csak egy dologra vágytam: egy kedves, vicces és helyes srácra, aki meglátja az embert a plusz kilók mögött, és úgy szeret, ahogy vagyok.

Most belépett az életembe ez a srác: Kristófnak hívják. Ő az, akiről mindig is álmodoztam. Órákon át tudok vele beszélgetni, úgy csókol meg, hogy attól megőrülök, és mindig képes mosolyt csalni az arcomra. Mellette keltem életre igazán.

A könyvekben, amiket fordítok, itt jönne el a happy end. Hát, az én életemben a szerelem egy lehetetlen döntéshelyzettel párosul, amiben az egészségem a tét…

Szívszorítóan őszinte történet arról, hogy mi történik, ha a szív harcba száll az ésszel.

Mélyedj el benne!

 

"Az élet a harcról szól, az álmokról, amiket valóra akarunk váltani, a boldogságról, amit elérhetünk, ha teszünk érte."

 

Nagyon szeretem Rácz-Stefán Tibor könyveit, ezért külön örülök, és nagyon szépen köszönöm, hogy a Könyvmolyképző Kiadó lehetőséget biztosított arra, hogy ezt a kötetet is elolvassam.

A történet röviden:

Csongor túlsúlyos, meleg srác, aki fordítóként dolgozik. Szeret enni, szereti az ételek ízét, azonban az ételek utáni szenvedélye már az egészségét veszélyezteti. Mindennél jobban vágyik a szerelemre, arra, hogy valaki elfogadja őt olyannak amilyen, ne akarja megváltoztatni, és hogy érezze, hogy ő is fontos valakinek. Amikor rátalál a szerelem, a fellegek felett jár, azonban egy valamire nem számít. Hogy választania kell. Vagy az egészsége, vagy a szerelem.

Gondolataim:

Mindamellett, hogy nagyon magával ragadott a történet, és nagyon olvastatta magát, nem lehet csak úgy "ledarálni" egy délután alatt. Időnként nekem is meg kellett állnom, mert olyan mély, és komoly témákat sorakoztatott fel Tibor, hogy le kellett ülnöm gondolkodni.

A családon belüli erőszak, az elhízás, a szülővé válás nehézségei, ezek mind-mind olyan problémák, amelyek bármelyikünkkel előfordulhatnak. Szülőként Rebekával tudok azonosulni, csodálatos dolog az anyaság, de valóban piszok nehéz. Csongort becsülöm, mert bár voltak hullámvölgyek, de akkor is ott volt Rebeka mellett, segítségére volt. (Én sajnos nem vagyok ilyen szerencsés helyzetben, az én "barátaim" egy része egy éve felém sem nézett...)

Nagy volt a kísértés, hogy a könyv végére lapozzak, és megtudjam, hogy döntött Csongor. Az eszére, vagy a szívére hallgat. De nem tettem, olvastam tovább a történetét, és csak remélni mertem, hogy helyesen cselekszik majd.

Úgy érzem, nem csak egy "sima" LMBTQ történetet kap az olvasó ezzel a kötettel, hanem segítséget is a változtatáshoz. Legyen szó bántalmazásról, túlsúlyról, egészségügyi problémákról. Ezek mind komoly témák, amelyekkel igenis kell foglalkozni, kell róla beszélni! Nem lehet a szőnyeg alá söpörni, mert sokkal rosszabb  következményei is lehetnek. De ami a legfontosabb, amit Tibor is kihangsúlyoz a könyvben, hogy soha ne félj segítséget kérni!

Szívem szerint azt mondanám, hogy kivétel nélkül Mindenkinek ajánlom ezt a történetet. Viszont tudom, hogy a benne foglaltak, gondolok itt az LMBTQ szálra, és az erotikus jelenetekre, nem mindenkinek tartozik a kedvenc műfajai közé. Ezért azt mondom, hogy aki elfogadja a fentieket, azoknak szívből ajánlom!

Borító:

Először az origami tűnt fel a borítón. Nem értettem, hogy a tetovált srác, és az origami hogy kerül egy borítóra. De végül értelmet nyert. :) Viszont a borító tetején lévő srác, és az alatta lévő madár nekem nagyon nincs egy szinten. Úgy értem, hogy nagyon éles a kontraszt, az én fotós szememet nagyon bántja. Mintha borulna a kép. Ezt leszámítva értem miért kerültek rá ők ketten a borítóra. Csak én máshogy rendeztem volna el.

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr6317765948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása