Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Bodnár Alexandra (szerk.): Halálosan szeretlek - Véres Valentin

2023. április 21. - Szavak erdeje

image2_18.jpeg

Szerző: Bodnár Alexandra (szerk.)
Cím: Halálosan szeretlek - Véres Valentin
Kiadó: C&H Projects
Kiadás éve: 2023
Oldalak száma: 164

Fülszöveg:

A nap, amire minden szerelmes vár. Ezen az estén azonban más vágyak is kitörnek a ketrecből, kísértés és téboly igázza le a rózsaszín felhőből szőtt álmokat.

A rózsa vöröse helyett vér festi meg az étterem hófehér abroszát. Pezsgő helyett méreg gördül le a torkodon. A hőn áhított bosszú helyett a halál jön érted.

Egy átoktól veszteglő hajó. Egy művész, aki szerelmes a saját alkotásába. Egy szerelem, amit csak a sötétség tehet teljessé.

Megszállottság. Sóvárgás. Elfojtás.

Készen állsz a Valentin-napra?

 

Soha nem olvastam még antológiát, ezért nagyon hálás vagyok Szollár Bence szerzőnek, hogy elküldte nekem. Nagyon kíváncsi voltam az ő írására, de visszafogtam magam, és sorban haladtam.

Gondolataim a kötetről:

A kötet Valentin napon jelent meg, és én annyira örülök annak, hogy nem egy habos babos, rózsaszín csillámpónis könyv született, hanem ezen "neves ünnep" alkalmából, mintegy feltartott középső ujjként, egy horrorral feltöltött antológia. Ha az összképet nézem, akkor tetszett a kötet. Örömmel olvastam számomra ismeretlen szerzők műveit, mert ezáltal megismertem az írói stílusukat, ki tudtam választani azokat a szerzőket, akiktől szeretnék még olvasni, mert tetszett amit írtak.

Voltak kedvenc novelláim, de voltak benne olyanok is, amelyek nem tetszettek. Vagy azért, mert annyira túl volt írva, és olyan hosszú, körbemagyarázós mondatok voltak benne, amelyek szerintem nem illettek a többi közé, vagy egyszerűen nem éreztem magaménak a történetet, nem fogott meg. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy az rossz volt, csak azt, hogy nem nekem íródott. (Itt szándékosan nem fogok sem szerzőt, sem címet megemlíteni, ne is kérdezzétek! Nem célom senkit megbántani.)

Viszont voltak a történetben olyan novellák, amelyek beleégtek az agyamba. Magával ragadott, sőt, kétszer is elolvastam a kedvenceimet. Bár így belegondolva, elég morbid kedvencként emlegetni, tekintve a történetek témáit...

Voltak történetek, amelyekbe beleborzongtam, voltak történetek, amelyektől fordult egyet a gyomrom, de olyan is volt, ami elgondolkodtatott. 30 novellát kapott az olvasó, különböző történetekkel, más-más stílusban megírva. Amikor novellákat olvasok, akkor be szoktam osztani. Minden nap olvasok egyet, maximum kettőt. Ez a kötet volt a kivétel, két nap alatt "kivégeztem". Mindig csak a következő, és újra csak a következő történetet akartam elolvasni. :)

Aki szereti a hátborzongató, esetenként nagyon beteg olvasmányokat azoknak ajánlom ezt a kötetet.

Végül szeretnék szót ejteni a borítóról. Imádom!!! Egyszerűen zseniális! Annyira figyelemfelkeltő, hogy ezer közül is ki tudnám szúrni egy könyvesboltban. Hívogatja az olvasót. 

Köszönöm, hogy olvashattam!

Értékelésem: 4,5/5

Az antológia az alábbi linket ingyenesen beszerezhető:

C&H Projects Halálosan szeretlek - Véres Valentin antológia 9786150171838 (fairbookskiado.hu) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3318102738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása