Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Kávés Book Tag

2020. szeptember 03. - Szavak erdeje

polish_20200903_095015931.jpg

Sziasztok!

Egy Book tag-et hoztam ma nektek, amit a Papírra vetett gondolataim csatornán találtam. A kávé és a könyvek bármikor jöhetnek, így nem volt kérdés, hogy ezt a tag-et kitöltöm-e. :)

1. Black coffee/Fekete kávé
Egy könyv, vagy egy sorozat, amiben egy picit nehéz belerázódni, de igazi hard core rajongótábora van.

Ehhez a ponthoz Sarah.J.Maas -  Üvegtrón sorozatát választottam. Nekem kicsit nehezen indult be a történet, néha zavaros is volt, de volt egy pont, amikor magába szippantott, és nem szabadultam. :D De ahogy látom nemcsak engem nyert meg az írónő ezzel a sorozatával. :)

2. Peppermint mocha/Borsmentás mokka
Egy könyv, vagy sorozat, ami a téli időszakban sokkal népszerűbb.

Ide a Harry Pottert mondanám, mert nagyon sokszor látom, hogy a téli szünetben előkerül valamelyik része az olvasóknál. :) Ha a saját olvasási szokásaimat nézem, akor pedig Debbie Macomber könyveit sorolnám ehhez a ponthoz. Nálam decemberben-januárban mindig előkerül 1-1 könyve. :)  

3. Hot chocolate/Forró csoki
Egy gyermekkori kedvenc könyved

Nagyon szeretem a mai napig a Tüskevárt, az Abigélt, illetve most tervezem újraolvasni a Kétévi vakációt Vernétől. 

4. Double shot of espresso/Dupla eszpresszó
Egy könyv, amit az elejétől a végéig végigizgultál

Harlan Coban - Hiányzol című könyvét mondanám ide első körben, illetve az összes Stephen King könyvet amit eddig olvastam. Mind olyan volt, amit nem tudtam letenni, végig fogva tartott. 

5. Starbucks/Starbucks
Egy könyv, amit mindenhol látsz

Delia Owens - Ahol a folyami rákok énekelnek. Ez egyértelmű :) Még mindig, napi szinten találkozom ezzel a könyvvel. :) Nálam is itt várakozik a polcon arra, hogy elolvassam. :) 

6. Latte/Tejeskávé
Egy könyv, vagy egy sorozat, eredeti ötlet szép megvalósítással

Federica Bosco - Szerelmem egy angyal sorozata. Gyönyörű történet, gyönyörű borító. Az egyik kedvenc sorozatom, aminél a mai napig összeszorul a torkom amikor rá gondolok. 

7. Oops! I accidentally got decaf/Hoppá, véletlenül koffeinmentes kávét kaptam
Egy könyv, amitől sokkal többre számítottál

Antoine Laurain - A piros notesz. Annyian dicsérték ezt a könyvet, de nekem hatalmas csalódás volt. A történet egyszerre abszurd és bugyuta. 

8. The perfect blend/A tökéletes keverék
Egy könyv, ami egyszerre keserű és édes, mégis tökéletes

Paige Toon - Daisy nyomában. Ebben a könyvben minden benne van, amit én elvártam tőle. Sport, szerelem, boldogság, gyász. A mai napig az egyik kedvenc könyvem.

 

(az eredeti kép forrása: pinterest)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr2116182868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása