Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Mia Sheridan - Megtalálni Edent

2020. október 03. - Szavak erdeje

covers_622196.jpgSzerző: Mia Sheridan
Cím: Finding Eden - Megtalálni Edent
Kiadó: Könyvmolyképző
Kiadás éve: 2020
Műfaj: rubin pöttyös - romantikus
Oldalak száma: 328.


A Megtalálni Edent a Calder útja folytatása és befejezése.

Miből merítesz erőt, ha vége annak a világnak, amit ismertél, és a szeretteidet elmosta az özönvíz? Ha az új világban, amibe belecsöppentél, pont olyan magányos vagy? Hol találod meg a reményt, ha összetört a szíved, és bizonytalan a jövőd?

A Megtalálni Edent az erőről, a felfedezésről, a megbocsátásról és a halhatatlan szerelemről szól. Arról, hogy a sorsnak engedelmeskedve követni kell a békéhez vezető utat.

 

Az értékelés az előző részre nézve szpoileres lehet!!

Két éjszaka alatt elolvastam a könyvet. Már több, mint két éve vártam ezt a kötetet, és amikor végre megszereztem, le sem tudtam tenni. Eredetileg úgy terveztem, hogy majd a cukorterhelésre várva olvasom, ott úgyis lesz laza 2,5 órám :D Viszont arra nem készültem, hogy az első oldalakon a könnyeimet fogom nyelni, és mielőtt a nővérekre a frászt hozom, inkább eltettem a könyvet. :)

A történet röviden:

Egy gyönyörű szerelem történetét tartja a kezében az olvasó. 3 évvel az Acadiában történt tragédia után vagyunk. 3 év kellett ahhoz, hogy a 3 túlélő, Eden, Calder és Xander útja ismét keresztezze egymást. Eden akkor szembesül vele, hogy Caldernek barátnője van, azonban az a szál nekem valahogy nem illett a történetbe. Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan le is lett zárva. Ahogy az várható volt, Eden és Calder attól a pillanattól kezdve elválaszthatatlanok lesznek. Együtt keresik a választ a miértekre, támogatják egymást, amikor a sajtó minden lépésüket árgus szemmel figyeli.
Ráadásul Caldernek még Eden anyukájával is "meg kell küzdenie", aki nehezen viseli, hogy miután visszakapta a lányát, osztoznia kell Calderrel.

Eden tudásvágyának, és kíváncsiságának köszönhetően közösen nyomoznak Calder családja, és Hector után. Tudni szeretnék, hogy mi vitte rá Hectort arra, hogy megteremtse Acadiát, hazugsággal láncolja magához az embereket, majd tömeggyilkosságot kövessen el.

Észrevételek:

Mint ahogy említettem a bejegyzés elején, Calder barátnőjének a szála nagyon gyorsan le lett zárva, arról még olvastam volna egy kicsit. A főhőseink nyomozása viszont nekem nagy kedvencem lett még akkor is, ha velük együtt törtem össze én is. Imádtam, ahogy támogatták egymást, szó szerint, jóban, rosszban együtt voltak, és kézenfogva vették az akadályokat. A romantikus szál mellé keveredik egy kis 18-as tartalom is, amit én néha soknak éreztem. Nem a testiségről szólt a kapcsolatuk, azonban mintha ezt néha elfelejtette volna az írónő.

Több negatívat nem is igen tudok mondani erről a könyvről. :)

A szereplők szerethetőek voltak, még Eden anyukáját is sikerült megkedvelni a végére :)

A romantikus könyvek kedvelőinek mindenképpen ajánlom ezt a történetet, illetve természetesen az előző részt is. :) Azonban azt mindenképp szem előtt kell tartani, hogy a Calder útjában gyakorlatilag egy szektában éltek a fiatalok, az ottani közeghez kellett alkalmazkodniuk, nem ismerték a technológiát, nem tudtak semmit a külvilágról, addig ebben a részben több éves lemaradást próbálnak behozni, és alkalmazkodni a való világhoz.

A történet vége gyönyörű. Imádtam, és megkönnyeztem. 

Borító:

Egyszerű, letisztult, nem hivalkodó. Nekem tetszik. :) Illik Eden személyiségéhez, illetve az előző rész borítójával is összhangban van.

 

A romantikus lelkű olvasóknak ajánlom nemcsak ezt a kötetet, hanem az előző részt is. Illetve ha már itt járunk, akkor az írónő eddig megjelent összes könyvét. :)

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3416217586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása