Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Kasie West - Szerelem karnyújtásnyira

2020. október 28. - Szavak erdeje

covers_613223.jpgSzerző: Kasie West
Cím: Szerelem karnyújtásnyira
Kiadó: Menő Könyvek
Kiadás éve: 2020
Műfaj: ifjúsági, romantikus
Oldalak száma: 288

 

Charlotte Reynolds három bátyjával és rendőr apjukkal nő fel. A fiús kiképzésnek is vannak előnyei: Charlie mindenkinél klasszabb futó, jobb kosaras és focijátékos, a baseballról sem sokan tudnak nála többet. Amikor kénytelen megkeresni a gyorshajtásért kiszabott pénzbüntetését, egy butikban kap munkát, és hirtelen a ruhák, sminkek és egyéb lányos dolgok ismeretlen világában találja magát. És ami még ennél is furcsább, egy olyan fiúval tölti az idejét, aki még sohasem látta, mire képes a focipályán.
A sok hazugság, amit annak érdekében eszel ki, hogy meg tudjon birkózni ezzel a nyomasztó, új világgal, nagyon megviseli, ezért éjszakánként kijár a kertbe, ahol (az őket elválasztó kerítés két oldalán ülve) a negyedik bátyként működő baráttal, Bradennel osztja meg a gondjait.
Vajon ezek a beszélgetések tudnak segíteni abban, hogy megküzdjön a rémálmaival, a múlttal, és mostani életével, ami nem olyan egyértelmű, mint a sportok játékszabályai?

 

Ha Kasie West, akkor borítékolható, hogy egy letehetetlen romantikus könyvről van szó, ami könnyeket csal az olvasó szemébe. Jelentem, így is történt. A történet első feléig gyorsan haladtam, utána úgy sírtam, hogy alíg láttam mit olvasok. Kb a könyv második felét végigbőgtem. :D Érzékeny lelkű vagyok, na :D

Mikor kézbevettem a könyvet, fogalmam sem volt, hogy miről fog szólni. Elég volt a szerzőre vetnem egy pillantást, és a fülszöveg valahol el is szállt az éterben. Minek elolvasni, ha egy név bőven elég ahhoz, hogy tudjam, imádni fogom. :)

A történet röviden:

A főszereplőnk Charlie az apjával, és a három bátyjával él együtt. Rajong a sportokért, focizik, kosarazik, és nagyon távol áll tőle minden csajos dolog. Nem érdekli a divat, a smink, a frizura. Érdekli viszont a száguldás, ugyanis nem először kapják el és büntetik meg gyorshajtásért. Ami azért is irónikus, mert történetesen az apja rendőr. De mindez nem számít, amikor a büntetést ki kell fizetnie. Mivel az apja sem hajlandó szemethúnyni a dolog felett, ezért Charlie kénytelen munkát vállalni, hogy a büntetését vissza tudja fizetni.

A munkával nemcsak pénzt szerez, hanem új barátokat, és új élményeket is. Amikor asszisztál egy sminkesnek, akkor ráébred, hogy mégiscsak nőnek született.

Gondolataim:

Jaj de nagyon szerettem ezt a történetet. Volt benne romantika, amivel engem most meg lehet venni kilóra. Sírtam, szurkoltam, nevettem. Nekem ez a könyv tökéletes volt, pontosan a megfelelő időben találkoztunk. :)

Kifejezetten tetszett Charlie jellemfejlődése, és ahogy szépen lassan felfedezi maga körül a világot, nyit az újdonságok felé. Imádtam, ahogy a 3 bátyja óvja, és ahogy messziről ordít, mennyire szeretik a kishúgukat. Ilyenkor mindig eszembe jutott, hogy remélem az én kisfiamnak is lesz majd egy kishúga, akivel ilyen közel állnak majd egymáshoz. 

Mint már említettem, a romantikus száltól elolvadtam. Az éjszakai beszélgetések a kerítésnél, a szerelembe esés, és ennek a felismerése.. Órákig tudnék olvadozni róla. :) Jól van na, most ilyen korszakomat élem. :D

A történet elején kicsit nehezen vettem fel a fonalat, elvesztem a sok név között. Már nem tudtam ki a testvér, és ki a szomszéd srác. :D Ilyen esetekben én szoktam egy rövidke jegyzetet készíteni, mielőtt saját magamat fogom tévútra csalni. :D 

Charlie apjának nagy tisztelet jár, mert 3 fiút és egy lányt nevel teljesen egyedül. Még a fiúkkal szót is ért, de egy lánnyal beszélgetni lányos témákról nem egyszerű, viszont szerintem a lehetőségekhez képest egészen jól vette az akadályokat. :)

Borító:

Röviden: tucat. Semmi egyedi nincs benne, ami a könyv történetéhez köthető. Ezer ilyet láttam már, és valószínűleg még fogok is. Nekem ehhez a történethez nem tetszik ez a borító, egyáltalán nem illik hozzá.

Az ifjúsági, romantikus könyvek kedvelőinek szívből ajánlom ezt a történetet. :) Kasie Westben nem fogtok csalódni. :)

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr7116237882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása