Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

R. S. Grey - Not ​So Nice Guy – Nem is olyan rendes srác

2021. január 10. - Szavak erdeje

covers_623567.jpgSzerző: R. S. Grey
Cím: Not So Nice Guy - Nem is olyan rendes srác
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2020
Műfaj: romantikus-Rubin pöttyös
Oldalak száma: 278 

– ​Úristen! Hát ő meg kicsoda? – Gyakran kapom meg ezt a kérdést.
– Ja, hogy ő? – válaszolom. – Ő csak Ian.
„Csak Ian.” A „Csak Ian” az évszázad legbénább jellemzése.
Csak a Mona Lisa. Csak a Taj Mahal. Csak Ian, az unalmas kockahasával
és a sablon gödröcskés mosolyával, mi?
Csak Ian… csak a legjobb barátom.

Elképesztően közel állunk egymáshoz, olyan mélyre jutva a barátzóna állapotába, hogy a munkahelyünkön mindenki azt gondolja, egy párt alkotunk – egészen addig, amíg egy nap ki nem pattan a hír a tanáriban, hogy Ian egyedülálló. Szabad préda.

Az újdonsült népszerűségében lubickolnia kellene, de mindkettőnk legnagyobb meglepetésére, az egyetlen figyelem, amire látszólag vágyik, az enyém. A korábban ártatlan éjszakai csevegéseinkből korhatáros telefonhívások lesznek. A játékos évődésünk egy új, kockázatos élt kap. Azt gondolom, hogy csak cukkol, de amikor az osztályteremben felültet az asztalra, a kezeit pedig becsúsztatja a szoknyám alá, nem marad tér a bizonytalanságnak.

Kicsit félek attól, hogy a dolgok rosszul alakulnak, és elveszítem a legjobb barátomat, szóval, a legjobb lesz, ha kihátrálok és nem viszonzom ezt az eget rengető csókot.
De, kit is akarok áltatni ezzel?

 

Könyvmolyképző Kiadó, Rubin pöttyös könyve. Ki lepődött meg? :) Már komoly elvonási tüneteim voltak, nem is tudom mikor olvastam utoljára Rubin pöttyös kötetet.

Valahonnan ismerős volt nekem a szerzőnek a neve, de hírtelen nem tudtam hova tenni. Gyorsan rákerestem a molyon és rájöttem. A Testcsel is R.S.Grey könyve, azzal is szemezgetek egy ideje. Sőt, ahogy látom, idén új könyve jelent meg, ami nem más, mint az Ezzel a szívvel címet viseli. Nyilván muszáj megszereznem mindegyiket. :)

Na de térjünk is rá a Nem is olyan rendes srácra.

A történet röviden:

Samantha (Sam) és Ian a főszereplőink, akik egy munkahelyen dolgoznak, mindketten tanítanak. 3 éve a legjobb barátok, és szinte elválaszthatatlanok. Közös ebédek, közös programok, közös filmes esték. Mindig ott vannak egymásnak. A kollégáik ezek miatt szentül meg vannak győződve arról, hogy egy párt alkotnak, ezért a női tanárok csak a távolból csodálják Iant, a női szívek megdobogtatóját, és a férfi tanárok sem mernek Sam-hez közeledni. Mert ugye ki húzna ujjat Iannel.

A történetet váltott szemszögből olvashatjuk, ezért már nagyon hamar nyilvánvalóvá válik, hogy a főszereplőink bizony a szívük mélyén egyáltalán nem közömbösek egymás iránt. Megkezdődik hát a huzavona, hogy adjanak-e esélyt a szerelemnek, és kockáztassák meg, hogy nem működik és elveszítik egymást, mint legjobb barátot, vagy minden menjen tovább a megszokott módon, és ne foglalkozzanak az érzéseikkel.

Gondolataim:

Engem teljesen beszippantott a könyv, még akkor is, ha számomra nyilvánvaló volt a végkifejlet. Mindkét karaktert nagyon szerettem. Ian a határozottabb, az erősebb jellem, aki képes saját magából bolondot csinálni csak azért, hogy Sam baklövését elfeledtesse az emberekkel. Sam a visszafogottabb, és a határozatlanabb, aki néha túlgondolja a dolgokat. Ő az, akit nem szabad sokáig hagyni, hogy egy bizonyos dolgon agyaljon, mert képes, és lebeszéli magát bármiről.

Ahhoz képest, hogy a könyv elején szépen csordogált a történet a saját medrében, a végén felgyorsulnak az események. Néha csak kapkodtam a fejem, hogy most akkor mi van. De ne feledjük el azt a tényt, hogy a főszereplőink ismeretsége nem friss, és nem is kamaszok már.

Én örülök, hogy elolvastam ezt a könyvet, csak azt sajnáltam, hogy olyan gyorsan a végére értem. Most ahogy írom ezt a bejegyzést, elgondolkodtam, hogy olvastam-e olyan kötetet, ami gimnáziumban játszódik, de nem a diákok a főszereplők, hanem a tanárok. De komolyan nem rémlik.

Végezetül kiemelném a humort, ami rám üdítően hatott. Jókat mosolyogtam, és esetenként még fel is nevettem bizonyos szituációkon. :) Különösen Sam tanítványának a karaktere tetszett, hogy azért diákot is megemlítsek. :)

Borító:

A szokásos pasi (most felöltözve) a borítón. Igazából ez a megszokott, így én nem nagyon elemeztem ki. :)

 

Aki szereti a Rubin pöttyös könyveket, annak bátran ajánlom ezt a kötetet is. Van benne humor, szerelem, némi dráma,  és egy kis pikáns rész sem maradhat ki. :)

Nálam jöhet a következő Rubin pöttyös kötet. :)

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9616362874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása