Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Colleen Hoover: All Your Perfects – Minden tökéletesed

2023. február 23. - Szavak erdeje

image1_34.jpeg 

Szerző: Colleen Hoover
Cím: All Your Perfects - Minden tökéletesed
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve: 2022
Oldalak száma: 304

Fülszöveg:

Egy rég elfelejtett ígéret képes lehet megmenteni a kapcsolatot?

Quinn és Graham tökéletes szerelmét veszélybe sodorja a tökéletlen házasságuk. Az évek során felgyülemlett emlékek, a hibák és a titkok már eltaszítják őket egymástól. Az egyetlen dolog, ami megmentheti őket, éppen az lehet, ami a szakadék szélére sodorta őket.

A Minden tökéletesed egy elgondolkodtató regény egy párkapcsolati gondokkal küzdő párról, akiknek múltbéli ígéreteken múlik a jövője. Szívszaggató, letehetetlen olvasmány.

Az év legfelkavaróbb szerelmi története – lehet-e együtt tökéletesen boldog két tökéletlen ember?

Add át magad a sodrásának!

 

A BEJEGYZÉS SPOILERT TARTALMAZHAT!


"Nincs olyan házasság, ami tökéletes lenne. Volt olyan, amikor ő adta fel a kapcsolatunkat. Még többször előfordult, hogy én adtam fel. A hosszú házasságunk titka, hogy soha nem adtuk fel egyszerre." 

Először a borító tűnt fel. Csodaszép! Majd a cím. Emlékszem, mennyire csodálkoztam, hogy el lett írva a cím? Majd belegondoltam, hogy egy olyan nagy kiadó, mint a Könyvmolyképző, biztos, hogy nem küldene a nyomdába több ezer példányszámú könyvet úgy, hogy elírás van a címben. Végül kiderült. Nagyon szépen köszönöm a Kiadónak a recenziós példányt, szavakkal le nem írható élményt kaptam tőlük.

A történet röviden:

Quinn és Graham szerelme különleges. Az egymásra találásuk sem volt mindennapi, azonban az azt követő évek is intenzívnek bizonyultak. Egy valami hiányzik csak a teljes boldogságukhoz, egy közös gyermek. Hosszú évek küzdelmei után sem adatik meg nekik, hogy szülővé váljanak, ami egy idő után a házasságuk összeomlásához vezet. Vajon van kiút a csalódások örökös körforgásából? Újra egymásra tudnak találni?

Gondolataim:

Nehezen találom a szavakat. Félek, hogy csapongó lesz a poszt, emiatt elnézést kérek. Nagyon nehéz, és érzékeny témához nyúlt Colleen Hoover, az én esetemben a rég begyógyult sebeket tépte fel. Eddig egyszer fordult elő velem, hogy egy egész könyvet végig könnyeztem. Ez volt a második alkalom.
Csodálatos? Igen!
Szívettépő? Az.
Kedvenc lett? Nem is kérdés.

A szereplőink nagyon a szívemhez nőttek, még ha nem is értettem mindig egyet Quinn és Graham döntéseivel. Graham pedig lenyűgöző karakter volt. Minden nőnek receptre írnék fel egy Graham-et, mert mindenkinek egy ilyen társra van szüksége. Aki megért, tiszta szívvel szeret, kitart, és támogat.

Tény, hogy haragudtam rá, mert hozott egy döntést, amit én sem tudnék elfogadni. Viszont soha nem gondoltam volna, hogy meg tudok neki bocsájtani. De meg tudtam. 

Annyira a magaménak éreztem ezt a könyvet. Quinn minden küzdelmét, lelki fájdalmát, szívének összetört darabjait. Éreztem, átéltem. Nem ennyire drasztikusan, de átéltem. Emiatt is volt olyan nagyon nehéz olvasni. Visszarepültem az időbe, és ugyan úgy vérzett a lelkem, mert pontosan tudtam mit érez, mennyit küzd, hogy anya lehessen.

Szívbemarkoló történet, egyszerre akar vele az olvasó gyorsan, és lassan haladni. Nagyon olvastatja magát, viszont nem könnyű olvasmány. A szereplők hétköznapiak, akár az ismerőseink is lehetnének, ugyanis egy olyan problémával küzdenek, ami emberek millióit érint, ez pedig a meddőség, és az ezzel járó fájdalom, a csalódás, a kudarc átélése. 

Két szálon fut a cselekmény. Imádtam a múltban játszódó történetet, mert ott ismerjük meg a szereplőket, látjuk, ahogy egymásra találnak, kibontakozik a szerelmük. A jelenben pedig szinte érezzük a szenvedésüket, látjuk, ahogy napról napra megy tönkre a házasságuk, mert a közös álmuk csak álom marad. Hiába vágynak gyermekre, nem adatik meg nekik. Quinn egyre inkább a depresszió mély bugyraiba süllyed, Graham pedig úgy érzi, hogy egyedül mér nem elég a felesége életébe.

Á, imádtam ennek a történetnek minden sorát. A szereplőkkel együtt sírtam, és együtt nevettem, bíztam egy boldog befejezésben, és velük együtt az én szívemet is összetörte Hoover. 

Ez a történet lelkileg összetört, de ennek ellenére mégis szívből ajánlom mindenkinek, mert megmutatja, hogy a legsötétebb pillanatokban is ott a remény egy apró szikrája. Mert ez az, ami elkísér életünk végéig. A legnehezebb témákat tudja a legszebben megírni Hoover.

"Amikor találkozol valakivel, aki jó neked, akkor nem leszel tele mellette kétségekkel, mert a hibáidra figyel. Hanem inspirál majd, mert a legjobbakra fog összpontosítani benned."


Olvassátok, szeressétek!

Értékelésem: 5/5

De szerintem ez nem meglepő. A kedvencem lett.

A könyvet itt tudjátok beszerezni:

Colleen Hoover: All Your Perfects – Minden tökéletesed (konyvmolykepzo.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr5618051938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása