Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Könyvek, amelyek után kedvem támadt sütni-főzni

2021. március 21. - Szavak erdeje

Sziasztok!

Szeretem az olyan könyveket, amelyek adnak valami pluszt, amelyekről még évekkel az elolvasásuk után is eszembe jut 1-2 dolog, és jókat lehet róluk beszélgetni. Most 4 olyan könyvet hoztam nektek, amelyeket nem most olvastam, még bőven a blog születése előtt volt hozzájuk szerencsém, de a mai napig eszembe jutnak.

16 éves voltam kb, amikor volt egy olyan kijelentésem otthon, amit a mai napig szeretnek felemlegetni. :D Ez pedig a következő volt: "Az sem normális, aki a fél napját a konyhában tölti". Nos, így 34 éves fejjel már én is jókat mosolygok ezen, ugyanis imádok sütni-főzni, új recepteket kipróbálni, vagy saját magam kitalálni recepteket.

Na de miért is nosztalgiázok? :) 

Most 4 olyan könyvet hoztam nektek, amelyek elolvasása után szívem szerint rohantam volna a konyhába, mert kedvem támadt megsütni egy finom sütit, vagy összedobni egy vacsorának valót. :)

Lássuk is a listát. :)

1, Melissa Senate - A szerelem konyhája
(3259) A szerelem konyhája · Melissa Senate · Könyv · Moly

covers_181292.jpg

Ezt a történetet bármikor újraolvasnám, annyira szerettem. Ez után kezdtem el gyűjteni a kis receptjeimet saját füzetbe. Rengeteg receptem van, de ennek a kötetnek az elolvasása után kezdtem kézzel leírogatni ami tetszett, amit szeretnék kipróbálni. A füzetem a mai napig megvan, és jó párat tele is írtam még mellé, amiket azóta is használok. Hiába tudok főzni, a kötet hatására egy főzőtanfolyamra bármikor beíratkoznék, annyira jó volt a hangulata a könyvben. :)

2, Jennifer Cruise - Fogadj rám
(3259) Fogadj rám · Jennifer Crusie · Könyv · Moly

covers_11056.jpg

Ez egy 2016-os olvasmányom volt, amit barátnőmmel együtt olvastunk el, és ez után beszéltük meg, hogy egyszer összeülünk, és elkészítjük a benne szereplő csirke marsalát. Ez sajnos azóta tolódik, de ami késik, ugyebár.... :) Néhány napja beszélgettünk erről a könyvről, és megfordult a fejemben, hogy lehet újra kellene olvasni, mert a történet nagy része már a feledés homályába veszett, csak azt a bizonyos csirke marsalát jegyeztem meg. :)

3, Tara Sivec - Csábítások és csemegék (Csokoládéimádók 1)
(3261) Csábítások és csemegék · Tara Sivec · Könyv · Moly

covers_326053.jpg

Ez a kötet egy trólógia első része, amit én nem ajánlanék 16 év alatt. :D Emlékszem, amikor elkezdtem olvasni, akkor képes voltam (én!!!!) hamarabb felkelni, és a hosszabb úton munkába menni, hogy minél többet tudjak belőle olvasni. Szólok előre, a metrón hangosan röhögős könyv. :) No de miért is került bele ebbe a listába? :) Mert a főszereplőnk elképesztő cukrászkülönlegességeket készít, nemcsak ebben, hanem a sorozat többi részében is. Ahogy írom ezeket a sorokat, kedvem támadt összedobni egy kis bonbont. :) Egyébként túlnyomó részt tele van pikáns jelenetekkel, káromkodással, tehát akinek ez kívül esik a konfortzónáján, annak nem hiszem, hogy tetszeni fog.

4, Debbie Macomber - Angyali segítség
(3267) Angyali segítség · Debbie Macomber · Könyv · Moly

covers_224886_1.jpg

Erről a kötetről van értékelés is a blogon, amit itt tudtok elolvasni:
Debbie Macomber: Angyali segítség - Szavak erdeje (blog.hu)

Nagyon szeretem Debbie Macomber könyveit, erre a kötetre is 5 csillagot adtam. Szintén egy olyan történetről van szó, ami után mentem volna a konyhába, vagy egyenesen egy főzőtanfolyamra, majd nyitottam volna meg a saját kis éttermemet. Csak ajánlani tudom.


A fent említett könyvek mindegyikét ajánlom nektek, nagyon szerettem olvasni őket. Mind más-más stílust képvisel, így szerintem mindenki megtalálja a neki való történetet.

Ha tudtok még nekem olyan köteteket ajánlani, amiben sütnek, főznek, akkor ne tartsátok magatokban. :)

 

(kép: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9916468360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása