Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Áprilisi összegzés

2021. május 05. - Szavak erdeje

5bb62cdb2100002501c89b29_1.jpeg 

Sziasztok!

Nem terveztem összegző bejegyzést írni, azonban ahogy ránéztem az áprilisi statisztikára, magam is meglepődtem, ezért nem szeretném kihagyni ezt a posztot. :)

Mióta megszületett a kisfiam, azóta nem sok időm volt olvasni. Mire este elaludt, örültem, hogy el tudtam dőlni én is, semmi energiám nem volt könyvet fogni a kezembe, pláne hogy 2-3 órával később kelt is fel. :)

Napközben, amikor a babakocsiban alszik 2-3 órát, akkor egyik kezemben könyv, a másik kezemmel pedig tologattam a babakocsit, mert a fiatalúr azonnal felébred, amint megáll alatta a járgány. :D Szóval csak így tudtam olvasni. :)

Na de nézzük az áprilisi hónapot.

Sikerként könyvelem el, ugyanis 4 könyvet is sikerült elolvasnom 4 különböző kiadótól. :) Összesen 1536 oldalt. :)

Az elolvasott könyvek a következők:

Ellyne Fagyos december
Cookie O'Gorman Piszkos tánc
A.M.Jenkins Night Road - Éjjeli utazás
Nicky Pellegrino

Az élet receptje

 

Ehhez a számhoz nagyban hozzájárult, hogy áprilisban már egész jó idő volt, és sokat kint tudtunk lenni az udvaron. Ott meg kifejezetten szeretek olvasni, szóval faltam az oldalakat. :)

Mind a 4 könyvről találtok értékelést az oldalon.

Remélem a májusom is hasonlóan sikeres lesz olvasás terén is. :)

Ti mit olvastatok áprilisban?

(kép forrása: google)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr2516520230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása