Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Fergeteges Book tag

2021. június 14. - Szavak erdeje

 image0_9.jpeg

Sziasztok!

Ezt a tag-et Csaba videójában láttam a Könyvelem youtube csatornán, és annyira megtetszett, hogy gyorsan ki is töltöttem :)

Fergeteges Book tag:

1. Néma utazás – Egy könyv, amit utazás, vagy várakozás alatt kezdtél el olvasni.

Virna DePaul - A rossz testvérrel ágyba bújni. A könyvudvarban vettem meg ezt a könyvet, és mivel késett majd egy órát a vonatom, így elkezdtem olvasni amíg vártam. :) Mire hazaértem, addigra majdnem a végére is értem. :)

2. Törékeny álmok – Egy könyv a könyvespolcodról, ami a legfontosabb számodra, és amit a legjobban féltesz.

Lényegében az összes könyvem, mindegyiket nagyon féltem. De amit soha senkinek nem adnék oda még egy pillanatra sem, az Kari Hotakainen - Az ismeretlen Kimi Raikkönen című könyve. Egyedül a férjem vehette a kezébe, de azért őt is szemmel tartottam :)

3. Más szemmel – Egy könyv, ami elgondolkodtatott.

Ide talán Séverine Vidal, Manu Causse - Bicebóca szívek című könyvét mondanám. Tanulságos, szívhez szóló történet, amit gondolkodás nélkül kötelezővé tennék az iskolákban.

4. Múló idő – Egy könyv, amit nagyon hosszú ideig olvastál.

Szerintem az egyik Trónok harca kötet lesz a nyertes ehhez a ponthoz. Nagyon hosszú könyvekről van szó, de ennek ellenére gyorsan haladtam velük, de az egyik részt pont az esküvőnkhöz közeledve olvastam, és annyi elintéznivalónk volt, hogy emiatt lassabban tudtam vele haladni.

5. Néma ölelés – Egy könyv, amit annyira megszerettél, hogy nem akartad elengedni.

Ide nagyon sok könyvet tudnék mondani. Néhány meghatározó kötet:
R.J.Palacio - Az igazi csoda
Ka Hancock - Üvegszilánkon táncolni
Kim Holden - Bright side
Péterfy-Novák Éva - Egyasszony
Csernovszki-Nagy Alexandra - Mimi regénye (egyébként Lina 2 könyvét is idesorolnám, mert nagyon szerettem)
Colleen Hoover - Velünk véget ér (de gyakorlatilag a szerző összes könyve)

De még sorolhatnám, mert nagyon sok ilyen könyv van szerencsére, ami a mai napig eszembe jut, és hatással van rám, hiába telt el több év az elolvasásuk óta. 

6. Életfa – Egy kedvenc könyv, ami új/kitalált világba kalauzolt el.

J.R.Ward - Fekete tőr testvériség sorozata. Ez örök kedvencem :) De szerintem már tudjátok. :D
De hogy mást is említsek, pl. Sarah J. Maas - Tüskék és rózsák udvara sorozata.

7. Drasil harcos – Egy könyv, ahol a karakter(ek) páncélt visel(nek).

Hűűűha, a Trónok harcában biztos, hogy viselnek páncélt, de ami hirtelen még eszembe jutott, Philip Pullman - Az arany iránytű című könyve. De ennél javítsatok ki, ha tévedek. :)

8. Egy könyv, aminek a megjelenését már nagyon várod.

J.R.Ward - The Savior. Néha úgy érzem, hogy soha nem fog már megjelenni.

 

(eredeti kép: google, szerkesztés: saját)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr9016568298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása