Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Erica Anthony: Válassz engem

2022. január 26. - Szavak erdeje

 

covers_701806.jpg

Szerző: Erica Anthony
Cím: Válassz engem
Kiadó: NewLine
Kiadás éve: 2021
Műfaj: romantikus
Oldalak száma: 504


Választani. ​Szükséges?!

Két különböző férfi. Két különböző élet.

„Az életem forgatókönyvét írhatom én, vagy már minden egyes sora régen, élesen, visszavonhatatlanul bevésődött a lapok közé? Választhatom azt az életet, amit élni szeretnék, vagy a kitaposott ösvényen kell továbblépkednem?”

Erin Walsh hiába teszi fel a kérdést magának, tudja, a válasz csak a szívében keresendő. Ott, ahol annyi bánatot, elhallgatott titkot, oly sok szenvedélyt cipel magával.
Erin alig meri elhinni, hogy rátalált a szerelem Jake személyében, most mégis törékeny porcelánként óvja a szenvedélyüket, mert tudja, elég egy óvatlan pillanat, és minden apró darabokra hullhat a kezében.
Jake Valentini, a lázadó, jóképű szívtipró rátalál a szerelemre Erin mellett, de a sors élesen az életébe mar, amikor felbukkan Matt, és alaposan felbolygatja a szenvedély parazsát köztük.
Matt Foster, a karizmatikus és hihetetlenül megfontolt ügyvéd régóta érzelmeket táplál Erin iránt. Vajon figyelembe veszi, hogy a lány, aki a múltja egyik fontos szereplője volt egykoron, most Jake oldalán keresi a boldogságot, vagy minden szabályt felrúgva férkőzik egyre közelebb a lányhoz?
Két férfi, és egy előre eltervezett életút a család részéről.
Erin képes lesz megbirkózni az érzelmek viharával, miközben az élet malma szüntelenül őröl és zakatol a háttérben? A múlt veszélyes titkai tovább bonyolódnak, és fenyegetően tornyosulnak a szerelmesek fölé.
Erinnek választania kell Jake és a szenvedélyes, de titkokkal teli szerelem, vagy Matt és a biztosan elrendezett jövő közt.

 

Az első részre nézve SPOILERT tartalmazhat!!


"A szívnek ami összetört, előbb be kell gyógyulnia, mielőtt újra dobogni tudna."


Drága Erica, nagyon szépen köszönöm, hogy elolvashattam ezt a könyvedet is. :) Már alíg várom a következőt, ugyanis az első részt és ezt is imádtam. Faltam a sorokat, alíg bírtam letenni.

Egy izgalmas, romantikus, szenvedélyes kötetet vártam, és pontosan ezt is kaptam.

A történet röviden:

Erinnek nem sok választása van a családi céggel kapcsolatban. Vagy átveszi az irányítást, vagy a nagybátyjára száll az egész vagyon, aki az emberséget még hírből sem ismeri. Ezért döntésre jut, azonban a cég által szervezett jótékonysági eseményen olyan nem várt események történnek, ami gyökeresen megváltoztatja nemcsak Erin, de Jake életét is.

Erin apja a pénz és a hatalom bűvkörében él, és bár 8 éve nem látta a lányát, úgy gondolja, joga van beleszólni az életébe, és irányítani az érzéseit. Néhány elejtett megjegyzés, egy névtelen boríték, és nagyon sok összetört szív. Ezek jellemzik a Walsh családot. A történtek után Erin ismét menekül. A kérdés már csak az, hogy a szívét be tudja-e csapni, és meg tudja-e találni a boldogságot egy másik férfi oldalán?

Gondolataim:

Még mindig az olvasottak hatása alatt vagyok. Nemcsak egy romantikus regényt kaptam, aminek a hátterében a hatalom mozgatta szálak vannak, hanem egy rejtélyekkel teli szerelmi háromszöget is. Erin, Jake és Matt. A jóképű, temperamentumos, forrófejű olasz a jelenből, vagy a mindig tökéletes megjelenésű, veszíteni nem tudó sztárügyvéd a múltból? Erin nehéz döntés előtt áll, és én csak remélni mertem az olvasás során, hogy a szívére fog hallgatni. 

A karakterek megformálása nagyon jól sikerült. Olvasás során magamon tapasztaltam, hogy az általuk keltett érzelmek hogyan változnak bennem. Dühös voltam, néha szinte már remegtem, majd ahogy haladtam a történettel, úgy világosodott meg előttem a karakterek mélyen magukba temetett jelleme. Mint amikor egy hosszú, sötét folyosón egymás után gyúlnak ki a fények. Mire ennek a folyosónak a végére értem, megbékéltem. Megértettem a miérteket, és éreztem a szereplőink lelkében dúló harcokat is.

A könyv végére pedig már elmorzsoltam néhány könnycseppet is.

Az események a meglepetés erejével is hatottak rám, ugyanis szentül hittem, hogy tudom, kinek a keze lehet azok mögött a bizonyos üzenetek mögött.  De amikor kiderült, szinte sokkolt.

Nagyon tetszett, hogy nem évek teltek el a 2 könyv eseményei között, hanem onnan folytatódott a 2. rész, ahol az első véget ért. A váltott szemszög pedig...még mindig imádom. :)

Kedves Erica, nagyon köszönöm, hogy elküldted nekem a könyveidet, nagyon szerettem olvasni, teljesen kikapcsolt. Egy nagyon jól megírt történetet kaptam. Na és a tűzoltó pasik...teljesen levettek a lábamról. :) Már nagyon várom a következő kötetet. :)

Borító:

A borító az élénk színeivel nagyon figyelem felkeltő. Hűen tükrözi a könyv mondanivalóját. A nagyváros, vagy a nyugalom szigete? Nekem nagyon tetszik, nagyon illik a történethez.

 

(kép és fülszöveg: www.moly.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr4516820994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása