Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Járjuk be a könyvekkel Európát

2022. augusztus 13. - Szavak erdeje

image0_74.jpeg 

Sziasztok!

Nagy fába vágtam a fejszémet. :) Előre szeretném jelezni, hogy nem néztem utána, hogy hasonló "kihívás" kering-e a neten, így nem tudom, hogy van-e olyan blogger/vlogger, aki hasonló témában olvas, vagy olvasott.

Mostanában, ahogy olvasom a könyveket, rájöttem, hogy nagyon sok könyv játszódik ugyan abban az országban. Viszont én nagyon szeretek új helyeket megismerni, ezért arra gondoltam, hogy ezt is figyelembe fogom venni, amikor kiválasztom a következő olvasmányomat.

Mivel sajnos nincs lehetőségem fizikailag bejárni egész Európát, ezért a könyveket hívom segítségül, mégpedig úgy, hogy igyekszem minél több olyan kötetet kézbe venni, amelyek Európa különböző országaiban játszódnak. (Természetesen csak azokban a zsánerekben, amelyekben eddig is olvastam, nem útikönyvekre gondolok. :) ) Nyilván lesznek kimaradó országok, amelyekhez nem találok könyvet (bár nem ez a cél, hogy kihagyjak helyeket), de biztos, hogy el fog tartani jó hosszú ideig, amíg mindegyik államhoz kapcsolok egy könyvet. 

Sokat gondolkodtam, hogy melyik ország legyen az első. Végül egy olyan helyet választottam, ahová nagyon régóta szeretnék eljutni. Ez pedig nem más, mint Finnország. :)

Finnországhoz pedig egy új megjelenésű könyv mellett döntöttem, ami nem más, mint a Nyomozás az Alkonypagonyban, Minna Lindgren tollából, ami beszerezhető a Kossuth Kiadó oldaláról. :)

Ha van kedvetek, tartsatok velem ezen az úton. :) Ajánljatok könyvet, vagy olvassunk közösen. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr2317904533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása