Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Lynn Painter: Véletlenül Amy

2023. március 08. - Szavak erdeje

image0_65.jpeg 

Szerző: Lynn Painter
Cím: Véletlenül Amy
Kiadó: Kossuth Kiadó
Kiadás éve: 2023
Oldalak száma: 320

Fülszöveg:

MINDEN ​EGY KÁVÉVAL KEZDŐDÖTT…
Isabella Shay alapvetően egy őszinte ember. Ám amikor késésben van az első napján álmai munkahelyéről, és a barista már háromszor elkiáltotta, hogy „Amy”, mindhiába, Izzy olyat tesz, ami különben sosem jutna eszébe. Izzy elveszi azt a Pumpkin Spice Lattét…

Pontosan ilyet rendelt, ki is fizette, csakhogy jóval később kerülne sorra, ezért azt motyogja, „én vagyok Amy”, és felkapja a poharat. Amikor azonban megfordul, egyenesen belerohan a legvonzóbb pasasba, akit valaha látott, italát a férfi divatmagazinba illő ingére és nyakkendőjére loccsantva, ami egy igazi véletlen találkozáshoz vezet. Szikrázik a levegő, és minden nagyon ígéretesnek tűnik, mígnem a pasi ezzel búcsúzik: „Holnap találkozunk, Amy.”

Atyaég! Másnap feltétlenül ki kell majd igazítania a férfit.

Csakhogy amikor az új munkahelyén bemutatják neki a részlege alelnökét, az nem más, mint Blake Phillips – a dögös pasi a Starbucksból. És lehet, hogy a férfi elbűvölő volt „Amy”-vel, de Izzyvel arrogánsan és mogorván viselkedik, a magyarázatát pedig egy cseppet sem találja viccesnek.

VÉLETLEN TALÁLKOZÁS + MOGORVA/ÉDES + BARÁTOKBÓL SZERELMESEK = MIÉRT PONT AMY?

Lynn Painter, a fergeteges Mr. Téves Szám szerzője ismét mesterművet alkotott.

 

"A sírba visz - gondolta Izzy. Tőr, szenteltvíz, fokhagyma... Semmi nem segíthet. Az ember házi készítésű macskaeledelt csinál; nem létezik elég erős védelem."

Mint hervadó virágnak a víz, úgy hatott rám ez a könyv. Szinte fellélegeztem tőle. A legsötétebb időszakban hozott egy kis napfényt. Nagyon szépen köszönöm, Kossuth Kiadó!

Gondolataim a történetről:

Hétfő reggel, egy kávézó, egy sütőtökös latte, és egy késésben lévő HR-es. Így indul Lynn Painter - Véletlenül Amy című könyve. Azt a bizonyos kávét Amy kérte, de hiába szólítják többször is, nem jelentkezik, ezért Izzy - mivel ő is ugyan azt rendelte - száján kicsúszik a következő mondat: Én vagyok Amy. De miután felkapja a poharat, a karma nagyon gyorsan utoléri, pontosabban útját állja Blake személyében, akit sikerül nyakon öntenie a "lopott" kávéval. És akiről történetesen kiderül, hogy a főnökének a főnöke, tehát abszolút tiltott terület. Még akkor is, ha jobban izzik a levegő közöttük, mint egy fűtött kemencében.

Ez a kötet pontosan az, mint ami első ránézésre látszik. Egy nagyon könnyed, magával ragadó, romantikus történet. Pontosan ezt vártam tőle, és nem is kellett csalódnom. Amikor megjelent a kötet, akkor kineveztem a saját, tavaszköszöntő olvasmányomnak. Be is váltotta a hozzá fűzött reményeket.

Ez volt az első könyvem a szerzőtől, bár már a Mr Téves szám esetében is felfigyeltem a nevére annak ellenére is, hogy az előző kötetét nem olvastam. A könyvei borítójának bohém, és intenzív színvilága számomra borítékolta a könnyed, és szerethető olvasnivalót. 

A történet megfelelő mennyiségben tartalmazott romantikát, egy nagyon pici drámát, és annál több humort. Nagyon jól szórakoztam olvasás közben, sokszor mosolyogtam Izzy és Blake szócsatáin, vagy az Sms üzenetein. Szerethetőek voltak a karakterek, bár be kell vallanom, Blake-nek volt 1-2 bicskanyitogató megjegyzése. Külön kiemelném a történetből Izzyt és a mélyen gyökerező, életre szóló, komoly kapcsolatát a pizzával. Komolyan, már attól híztam legalább 2 kilót, ahogy arról olvastam, hogy mennyi pizzát képes eltüntetni. Itt jegyezném meg, hogy napok óta az olaszok egyik ősi eledelére áhítozom. Köszi Lynn Painter! :) (Update: közben rendeltem pizzát.. Ismétlem: Köszi, Lynn Painter :) )

A szerző nem sorakoztat fel túl sok szereplőt, de ebből a történetből nem is hiányzott. Úgy éreztem, hogy itt most a szórakoztatáson, a kellemes kikapcsolódáson volt a hangsúly, amihez Izzy és Blake tökéletes páros volt, sőt, még Josht is a csapathoz sorolnám, emiatt nem hiányoltam még több szereplőt. Ők teljesen kitöltötték ezt a kötetet, ráadásul amikor Josh feltűnik a színen... Mellé nem is kell túl sok ember. :)

Aki kedveli a könnyed, humoros, romantikus történeteket, egy kis erotikával fűszerezve, annak ajánlom ezt a kötetet, mert biztos nem fog benne csalódni. 

Kedvenc idézeteim:

"Van nálam pizza, McDonald's, virág, egy hatos csomag sör, egy doboz csokifagyi, egy üveg bor, a "jobb mint új korában", működő kocsid és ezer bocsánatkérés. Ha beengedsz, mindet odaadom"


"Öltönynadrágban, ing nélkül, két macskával – 
rohadt menő, tesó."

"– Hiszel a sorsban Mr. Mellkas?
– Nem hittem, amíg nem találkoztam veled, Starbucksos Amy."

 

Értékelésem: 5/5

A könyvet itt tudjátok beszerezni:

Véletlenül Amy (kossuth.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr8918063742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása