Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

2021 legjei!

2022. január 03. - Szavak erdeje

image0_29.jpeg 

Sziasztok!

Véget ért 2021. Az eddigi életünk legszebb, legnehezebb, és egyszerre a legrövidebb és leghosszabb éve volt.

Szülők lettünk, megéltük minden csodáját, és elszenvedtük minden nehézségét. 2021-ben voltak olyan pillanataink, amelyeket soha nem szeretnék elfelejteni, és voltak olyanok, amelyeket rémálmaimban sem szeretnék viszont látni.

Egy éve készítettem egy TBR listát. Rossz ötlet volt. :) Még véletlenül sem sikerült elolvasnom a rajta szereplő könyveket. :) Idén ilyen listám nem lesz, ezt megígérhetem. :D

2021-ben már tudatosan szerettem volna minél több hazai szerzőtől olvasni. A statisztika szerint 11 magyar szerző 15 kötetét olvastam el. Voltak köztük novellák is, amelyeket eddig valamiért elkerültem, de beláttam, hogy hiba volt.

A moly szerint 2021-ben 47 db könyvet olvastam el, ami összesen 14 382 oldal volt.

No de ennyi elég is volt a statisztikákból, ha valaki szeretne pontosabb listát műfajokról, kiadókról, az jelezze, és akkor lesz egy másik bejegyzés is.

Nézzük is a legeket:

2021 legnagyobb csalódási között 2 db könyv szerepel, aminek azért örülök, mert ezek szerint csak kétszer nyúltam mellé :) Ezek nem mások, mint:

A.M.Jenkins Night Road - Éjjeli utazás

A. M. Jenkins: Night Road – Éjjeli utazás - Szavak erdeje (blog.hu)

John Green - David Levithan Will&Will

John Green – David Levithan: Will & Will - Szavak erdeje (blog.hu)

 

2021 legjobb olvasmányit nehéz volt kiválasztani. Nagyon sok olyan könyvet, novellát olvastam, amelyek a mai napig velem vannak, sokat adtak, tanultam belőlük. 10 db-ot választottam ki az elolvasott könyvek közül, amelyek különösen közel kerültek hozzám. Vagy egy ismeretlen műfaj miatt, vagy a mondanivalója miatt, vagy csak mert annyira nekem íródott, hogy itt van a helye a listán. Ezeket a könyveket szívből ajánlom mindenkinek, tőlem kivétel nélkül mindegyik 5 csillagot kapott.

Olvasási sorrendben:

Ellyne Fagyos december

 Ellyne: Fagyos december - Szavak erdeje (blog.hu)

Frances Hodgson Burnett A titkos kert

 Frances Hodgson Burnett: A titkos kert - Szavak erdeje (blog.hu)

Federica Bosco A szerelem különös súlya

 Federica Bosco: A szerelem különös súlya - Szavak erdeje (blog.hu)

Ellyne Ha gondolnál rám

 Ellyne: Ha gondolnál rám… - Szavak erdeje (blog.hu)

Szollár Bence Frontláz

 Szollár Bence - Frontláz - Szavak erdeje (blog.hu)

Hugyec Anikó Túl kevés idő

Hugyec Anikó: Túl kevés idő - Szavak erdeje (blog.hu)

Mimi Taylor-Abby Winter Az utolsó kívánság

Mimi Taylor – Abby Winter: Az utolsó kívánság - Szavak erdeje (blog.hu)

Gill Thompson Csillagokban írt sorsok

Gill Thompson: Csillagokban írt sorsok - Szavak erdeje (blog.hu)

Lontai Léna Könnyező liliomok

Lontai Léna: Könnyező liliomok - Szavak erdeje (blog.hu)

Agatha Christie Az Ackroyd-gyilkosság

Agatha Christie: Az Ackroyd-gyilkosság - Szavak erdeje (blog.hu)

 

Mint ahogy fentebb említettem, nem nagyon szoktam novellákat olvasni. Nem tudom miért, így alakult. Viszont 2021-ben 2 olyan hazai szerzőt ismertem meg, akiktől eddig még nem olvastam, de a novelláiknak köszönhetően sikerült betekintést nyernem a stílusukba, az írásmódjukba. Azonnal kedvenceimmé váltak. :) Akikről pedig szó van, nem  más, mint Melinda Bald és Ruby Saw. Az idei évben szeretnék még többet olvasni tőlük, de addig is néhány gondolat 1-1 novelláikról:

Hazait olvasok! - Szavak erdeje (blog.hu)

 

Nem is szaporítom tovább a szót, kívánom minden olvasómnak, hogy nagyon boldog legyen ez az éve! Ha van kedvetek, írjátok meg mi volt nálatok a 2021 legleg..olvasmánya. 


  

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3016801020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása