Könyvekről őszintén

Szavak erdeje

Szavak erdeje

Mit olvas a szerző? - Erica Anthony

2023. március 07. - Szavak erdeje

Sziasztok!

Nagyon sok interjú készül a hazai szerzőinkről, és a már megjelent, vagy készülőben lévő könyveikről. Én azonban nemcsak arra vagyok kíváncsi, hogy milyen történetekkel örvendeztet meg minket az író, hanem arra is, hogy ő milyen olvasmányokat részesít előnyben. Ezért felkértem néhányukat, hogy osszák meg velem az olvasási szokásaikat, kedvenc történetüket.

Erica Anthony szerzővel beszélgettem. :)

erika.jpgKedves Erica!

Nagyon szépen köszönöm, hogy elfogadtad a felkérésemet!

  • Kérlek mesélj néhány szót magadról!

    Erica Anthony vagyok, magyar szerző. 2 éve jelent meg az első regényem. Azóta 4 könyv fűződik a nevemhez és nemsokára érkezik az ötödik is.
    Találj Rám, Válassz Engem, Aranyszív, A múlt emlékei és hamarosan Miután a fények kialszanak. Az írás és az olvasás szenvedélye mindig jelen volt az életemben, gyerekkorom óta. Talán onnan kezdődött minden. Számtalan regény ötlet van a fejemben, amit nagyon szeretnék megmutatni az olvasóimnak. És bízom benne, hogy erre lesz lehetőségem a jövőben.
     
  • Könyvmolynak vallod magad?

    Természetesen igen. Szerintem anélkül nem is lehetne alkotni. Bármikor képes vagyok olvasni. Ha van 5 percem, már veszem is elő az ebook olvasómat és folytatom a megkezdett regényemet. 

  • Számodra mit jelent az olvasás?

    Az olvasás számomra az az idő, amikor elmerülhetek a fantáziámban és valóban kikapcsolódhatok. Ilyenkor nem számít semmi, csak a sorokra és a története figyelek. Magam elé képzelem és filmként látom a sztorit.

  • Melyik volt életed első, meghatározó olvasmánya?

    Konkrétan az elsőre nem emlékszem, mert mint említettem már gyerekkoromtól kezdve imádok olvasni. De 2 író volt, akik elindítottak az olvasás útján. Az egyikőjük Vavyan Fable. Az a stílus amiben ő ír, a mai napig kikapcsol és feltölti a lelkem, a másik író egy teljesen más zsánerben tevékenykedik. Stephen King. Az ő művei véletlenül kerültek a kezembe, de nagyon szerettem az ő világát is. 

  • Egy hosszú nap után, amikor egy kis kikapcsolódásra vágysz, melyik zsánert részesíted előnyben?

    Ma már döntő többségben romantikus/erotikus regényeket olvasok. Annyi szörnyűség történik a világban, hogy ha leülök olvasni, akkor szeretnék ebből kiszakadni és egy picit elveszni a jóban. Szeretem, ha van izgalom is egy romantikus könyvben, nem csak a rózsaszín cukorfelhő :), de néha az sem baj, ha csak azt kapom. Próbálkoztam a fantasy világával is. Még csiszolódunk egymáshoz :)
     
  • Mi alapján választasz olvasnivalót? Az aktuális hangulatod vezérel, vagy a közösségi médiában futó kihívások segítenek kiválasztani a következő könyvet?

    Csakis az aktuális hangulatom vezérel, nem olvasok róla véleményt. Majd alkotok róla én, magamnak. Meglátom, megveszem és elolvasom.  Ritkán hagyok félbe könyvet. Ha nem tetszik akkor is megadom az esélyt annak, hogy hátha megszeretem. Nem szeretek elvárás alapján olvasni. Előnyben részesítem a kedvenc íróimat, de szívesen olvasok újdonságokat is.

  • Van 2023-as olvasási terved?

    Nagy terveim vannak, amiket általában mindig felrúgok :) Sosem olvasok, míg írok egy regényt. Nem szeretném, ha befolyásolna a másik szöveg. Most viszont, hogy kész van a legújabb regényem, boldogan vetem bele magam a rengeteg olvasatlan könyvembe.
  • Ajánlj nekem egy könyvet a kedvenceid közük!

    Csak egyet? :) Ez nehéz, mert sok kedvencem van, de ha tényleg szeretnél, akkor Vi Keeland regényeit mondanám. Kikapcsolnak, feltöltenek és azt kapom olvasás után, amire minden könyvnél vágyom. Hol van a következő? :)

 

Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre!

A szerző elérhetőségei:

Erica Anthony írói oldala | Facebook
Erica Anthony (@ericaanthony_iro) • Instagram-fényképek és -videók


Erica könyvei az alábbi helyeken szerezhetőek be:

Erica Anthony könyvek - Book Dreams Kiadó webshop
Erica Anthony - művei, könyvek, biográfia, vélemények, események - 1. oldal (libri.hu)
Erica Anthony - Könyvei / Bookline - 1. oldal

Az általam olvasott könyvekről az ajánlót itt találhatjátok:

Erica Anthony: Találj rám - Szavak erdeje (blog.hu)
Erica Anthony: Válassz engem - Szavak erdeje (blog.hu)
Erica Anthony: Aranyszív - Szavak erdeje (blog.hu)
Erica Anthony: Szívdobbanás - Szavak erdeje (blog.hu)

A bejegyzés trackback címe:

https://fairypowderbooks.blog.hu/api/trackback/id/tr3718061344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása